فیلم سینمایی محمد رسول الله در سینماهای گیلان اکران می شود

کد خبر: ۸۳۳۲۶
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵ 26 August 2015

سید وحید فخر موسوی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : فیلم یادشده از امروز در سینما 22 بهمن و میرزاکوچک رشت همزمان با ولادت با سعادت امام رضا (ع) اکران می شود.
وی اظهار کرد : فیلم محمد رسول الله از شنبه در سایر سینماهای استان از جمله سینما دریا آستارا اکران خواهد شد.
فخر موسوی یادآور شد : موضوع کلی این فیلم درباره زندگی پیامبر مهربانی ها و رحمت و برکت حضرت محمد (ص) است که از نظر کار سینمایی حرفه ای و فنی است.
وی با اشاره به رشد مخاطب در سینماهای استان ، این رشد را یک روند کشوری توصیف و بیان کرد : افزایش کیفیت تولید فیلم یکی از دلایل رشد مخاطبان است. 
فخر موسوی تصریح کرد : برنامه اکران سینماها در استان ها و از جمله گیلان از سوی شورای اکران معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام می شود. 
آشتی خانواده با سینما اراده ای بزرگ را طلب می کند و آسیب شناسی، نیازسنجی و فرهنگ سازی از اولویت های احیای دوباره سینماست. 
گفتنی است فیلم سینمایی محمد (ص) به کارگردانی مجید مجیدی توسط شرکت سینمایی نور تابان ساخته شده و در آن بازیگرانی همچون مهدی پاکدل ، علیرضا شجاع نوری ، محسن تنابنده ، مینا ساداتی ، داریوش فرهنگ ، رعنا آزادی ور ، هدایت هاشمی ، نگار عابدی ، ساره بیات و... حضور دارند و مدت زمان پخش این فیلم سه ساعت و 10 دقیقه است.
استان گیلان در حال حاضر دارای 10 سینما با 11 سالن اکران فیلم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار