تسریع در ساخت بیمارستان 540 تختخوابی با مساعدت نوبخت

بیمارستان 540 تختخوابی مشهد با مساعدت معاون رئیس جمهور و تسریع در تخصیص بودجه آن، یکساله آماده بهره برداری شده که در صورت امکان با حضور رئیس جمهور افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۸۵۱۲۵
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۶ 29 August 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی، دکتر سید محمد حسین بحرینی طوسی، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد طی ملاقاتی با دکتر نوبخت، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور که در سفر اخیر ایشان به مشهد انجام شد ضمن تشکر از مساعدت های وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی از معاون رئیس جمهور درخواست کرد نسبت به تسریع در اختصاص 86 میلیارد تومان بودجه تکمیل بیمارستان 540 تختخوابی مساعدت گردد.
تسریع در ساخت بیمارستان 540 تختخوابی با مساعدت معاون رئیس جمهور

وی افزود: درصد پیشرفت این پروژه 60 درصد می باشد که در صورت تسریع در تامین و تخصیص این بودجه فرآیند ساخت آن را نیز با شتاب بیشتری پیگیری می کنیم.
وی ادامه داد : این اعتبار می تواند موجب تسریع در این پروژه خواهد شد و درصورت تخصیص این بودجه ما به جای دو سال، یکساله پروژه را تحویل می دهیم.
دکتر نوبخت نیز گفت: دولت تدبیر و امید از هیچ کوششی برای خدمت به زائرین و مجاورین امام هشتم (ع) دریغ نخواهد ورزید و در تخصیص اعتبار مذکور تسریع خواهد شد که امیدواریم با توجه به اهمیت آن شرایطی فراهم شود که با حضور رئیس جمهور افتتاح شود.
این گزارش حاکیست ، درحال حاضر بیمارستان امام رضا 1000 تختخوابی بوده که مسئله فرسودگی آن جدیست و نیازمند توسعه می‌باشد و بنابراین مقرر شد تا پروژه ساخت این بیمارستان 540 تختخوابی هر چه سریعتر ساخته و تجهیز شود و با توجه به ضرورت آن، تامین اعتبار در بودجه 94 صورت پذیرد تا تکمیل آن نیز پیش از پایان سال 95 محقق شود.
گفتنی‌ست مرحله اول طرح بیمارستان 540 تختخوابی امام رضا(ع) مشهد از سال ۸۸ و مرحله دوم آن از سال ۹۱ آغاز شده است به طوریکه در 10 طبقه و در زمینی به مساحت 50 هزارمتر مربع در محوطه بیمارستان فعلی امام رضا (ع) مشهد در حال احداث است.

بازدید وزیر بهداشت از مراحل ساخت بیمارستان 540 تختخوابه امام رضا (ع) مشهد
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار