جمع آوری دام داری‌های متخلف

وحید علی ضمیر با اشاره به اینکه یک مرکز دامداری دیگر نیز دیروز تعطیل شد، عنوان کرد: مراکزی که در حاشیه بلوار حضرت امام خمینی (ره)، پردیس، جاده فقیره و اعتمادیه نسبت به نگهداری دام اقدام می‌کنند برای جمع آوری و پلمب در دستور کار قرار دارند.
کد خبر: ۸۵۱۴۷۰
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۵ 17 May 2020
معاون خدمات شهری شهردار همدان از جمع آوری و تعطیلی ۵ مرکز غیرقانونی نگهداری دام در همدان خبر داد و گفت: این مراکز از ابتدای امسال تعطیل شده اند.

به گزارش مهر، علی ضمیر از جمع آوری و تعطیلی ۵ مرکز نگهداری دام از ابتدای سال تاکنون در همدان خبر داد و عنوان کرد: این اقدامات در پی شکایات متعدد شهروندان در خصوص انتشار بوی نامطبوع، ایجاد آلودگی زیست محیطی و انتقال بیماری‌ها صورت گرفته است.

علی ضمیر ادامه داد: شهرداری از طریق بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها نسبت به تشکیل پرونده و صدور رأی پلمب و جمع آوری این مراکز اقدام کرده است.

معاون خدمات شهری شهردار همدان افزود: هفته قبل عشایر با گله‌های گوسفند خود از بلوار «ارم» همدان عبور کرده و باعث ایجاد خساراتی به فضای سبز و مبلمان شهری شدند که نیرو‌های شهرداری با همکاری نیروی انتظامی نسبت به جمع آوری و انتقال آن‌ها اقدام کردند.

وی با اشاره به اینکه یک مرکز دامداری دیگر نیز دیروز تعطیل شد، عنوان کرد: مراکزی که در حاشیه بلوار حضرت امام خمینی (ره)، پردیس، جاده فقیره و اعتمادیه نسبت به نگهداری دام اقدام می‌کنند برای جمع آوری و پلمب در دستور کار قرار دارند.

علی ضمیر با بیان اینکه با تمامی مراکز نگهداری دام زنده که سلامت و بهداشت مردم را تهدید می‌کنند، برخورد جدی و قانونی شده و جمع آوری می‌شود، گفت: شهروندان می‌توانند این مراکز غیرقانونی را که باعث مزاحمت می‌شوند از طریق سامانه ۱۳۷ شهرداری اطلاع دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار