حریم راه های ارتباطی هراز و سوادکوه پاکسازی شد

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران، نقش زیباسازی و پاکسازی حریم راهها را در ارتقای ایمنی مهم برشمرد و گفت: حریم راه های ارتباطی هراز و سوادکوه پاکسازی شد.
کد خبر: ۸۵۱۹۸۳
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۰ 18 May 2020

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران، نقش زیباسازی و پاکسازی حریم راهها را در ارتقای ایمنی مهم برشمرد و گفت: حریم راه های ارتباطی هراز و سوادکوه پاکسازی شد.

حسن جهانیان در گفتگو با خبرنگار مهر از پاکسازی وایمن سازی حریم راه‌های این استان توسط راهداران این اداره کل خبر داد واظهار داشت: پاکسازی و زیباسازی حریم راه‌های ارتباطی سوادکوه و هراز با جدیت در حال اجراست.

وی به نقش راه به عنوان محور توسعه استان اشاره و خاطر نشان ساخت: با توجه به حجم بالای ترافیک و تردد در محورهای ارتباطی مازندران، باید حاشیه و حریم راه‌های این استان سرسبز، همواره پاک و زیبا باشد. وی اظهار داشت: تمامی مسئولان ذیربط باید با تمهیدات لازم در خصوص زیباسازی و پاکسازی منظر حریم راه‌ها کوشا باشند.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران به اهمیت اجرایی شدن طرح اشاره و افزود: زیباسازی و پاکسازی حریم راه‌ها می‌تواند نقش بسیار مهمی در امنیت جاده‌ها و سوانح رانندگی ایفا نماید تلاش و همکاری همه کاربران جاده‌ای در حفظ و حراست از حریم راه‌ها بسیار مهم و حیاتی است.

وی در ادامه برنامه‌های اجرایی این اداره کل را در خصوص ایمن سازی راه‌های مواصلاتی استان اینگونه عنوان کرد: احیا و اجرای خط کشی، اجرا و نصب نیوجرسی بمنظور جداسازی و تفکیک باند در نقاط پرتصادف استان، بازسازی و نصب انواع علائم، برنامه ریزی و اجرای عملیات روکش آسفالت و لکه گیری گسترده رویه‌های آسفالتی، رگلاژ و شانه سازی راه‌های اصلی و فرعی و روستایی بویژه در نقاط کوهستانی پر تردد از جمله برنامه‌های بوده که به طور مستمر در دست اجراست.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار