کمک 500 میلیونی هلال‌احمر اصفهان به خانواده‌های نیازمند

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان گفت: کانون‌های دانش‌آموزی این جمعیت در استان به خانواده‌های آسیب‌پذیر در شرایط کرونایی بیش از 500 میلیون ریال اهداکردند.
کد خبر: ۸۵۷۷۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۶ 02 June 2020

حیدر علی خانبازی افزود: نخستین رزمایش همدلی و کمک‌های مومنانه کانون‌های دانش‌آموزی با مشارکت کانون‌های دانش‌آموزی جمعیت هلال‌احمر با شعار هر مدرسه یک پایگاه همدلی و ایجاد پویش ملی حمایت کانون‌های دانش‌آموزی از خانواده‌های آسیب پذیر در شرایط کرونایی انجام شد.

وی اظهار کرد: در این برنامه ۴۴ کانون دانش‌آموزی هلال‌احمر کمک‌های نقدی و  اقلام بهداشتی و معیشتی را به ارزش ۵۲۹ میلیون و ۹۸۰ هزار ریال به شماری از خانوارهای کم بضاعت اهدا کردند.

خانبازی با بیان اینکه این کمک‌ها از ابتدای شروع بیماری کرونا  تا امروز ادامه داشت، تصریح کرد: در این راستا کمک برای هر خانوار به ارزش سه میلیون و ۵۰۰ هزار ریال برآورد شده است.

وی گفت: فرآیند جمع آوری هدایا از طریق همکاری دانش‌آموزان و والدین، خیران، مدیران و مربیان و همکاری داوطلبان و کارکنان جمعیت هلال احمر صورت گرفت.

خانبازی با اشاره به فرایند توزیع کمک‌ها در این رزمایش گفت: در نظر گرفتن شان و منزلت خانواده دانش آموزان نیازمند، محله‌نگری با محوریت مدارس و محله‌های حاشیه‌نشین شهر از مواردی است که به آن توجه شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار