بخاطر ایمنی شهروندان زیرگذرها مسدود شدند

رئیس مدیریت بحران شهرداری شیراز گفت: با توجه به بارندگی های اخیر و ایجاد آبگرفتگی در زیرگذرها برای تامین امنیت بیشتر شهروندان برای مدت کوتاهی زیرگذرهای شهر را مسدود کردیم و از طریق پمپاژ، آب‌ها به سرعت تخلیه شد.
کد خبر: ۹۲۲۷۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰ 09 December 2020

تابناک فارس به نقل از ایمنا:سعید دبیری  با بیان اینکه مدیریت بحران از قبل، آب‌گرفتگی را پیش بینی کرده بود، اظهار کرد: سازمان آمادگی برای مواجه شدن با این موضوع را داشت و فقط در سه نقطه دچار مشکل شدیم که البته به سرعت رفع شد.

وی افزود: آب‌گرفتگی در پل پیرنیا به خاطر مشکل گرفتگی فاضلاب بود که پل را مسدود کرده تا مشکل را از کنار گذرها رفع کنیم و این مشکل به سرعت رفع شد.

رئیس مدیریت بحران شهرداری شیراز با اشاره به وضع حوزه‌های زیرگذر دانشجو، شهید مطهری، پاسداران و صنایع تصریح کرد: مدت آب گرفتگی زیر گذر صنایع بسیار کوتاه بود و زیرگذرهای دیگر از طریق پمپاژ تخلیه شد.

وی با بیان اینکه به آسفالت و تأسیسات شهری هیچ گونه آسیبی وارد نشده است، گفت: مشکل آب‌گرفتگی خیابان آزادی به دلیل خاکبرداری های تازه برای ساخت و ساز بود، لوله گذاری در این خیابان در حال انجام است که این مشکل نیز از قبل پیش بینی شده بود.

دبیری با اشاره به مشکلات گذشته افزود: از دو سال گذشته تا کنون ۲۱۰ نقطه بحرانی شناسایی شده که تاکنون ۷۰ درصد از نقاط رفع بحران شده است و در پی رفع مشکلات صد درصدی هستیم.

دبیری گفت: در بلوار گلستان همیشه آب‌گرفتگی های زیادی وجود داشت اکنون در این منطقه لوله گذاری انجام شده و مشکل تا حدودی رفع شده است.

وی در مورد آب گرفتگی تقاطع شهیدان یغمور عنوان کرد: مشکل این تقاطع ساخت و سازهای جدید است که این معضل نیز باید هرچه سریع‌تر رفع شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار