280 هزار حلقه لاستیک یارانه‌ای در اصفهان توزیع شد

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: حدود ۲۸۰ هزار حلقه لاستیک یارانه‌ای با ارز دولتی در بین رانندگان استان اصفهان توزیع شده است.
کد خبر: ۹۲۴۴۸۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۸ 15 December 2020

علیرضا جعفری افزود: استان اصفهان از نظر جغرافیایی و اقتصادی در زمینه حمل و نقل دارای شرایط ویژه‌ای است و سالانه با حدود ۵۳ میلیون تن جا به جایی کالا به دیگر استان‌ها رتبه نخست کشور قرار دارد.
وی گفت: از مهرماه ۱۳۹۷ برای جلوگیری از تورم و کمبود لاستیک با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت، توزیع لاستیک یارانه‌ای در بخش حمل و نقل عمومی کشور از طریق سامانه تایر آغاز شد.
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان افزود: ادامه توزیع لاستیک نیز از سامانه کالا وزارت صمت انجام می‌شود و رانندگان می‌توانند با مراجعه به این سامانه و ثبت درخواست نسبت به دریافت حواله لاستیک اقدام کنند.
جعفری گفت: امسال مشکلاتی در زمینه توزیع روغن به وجود آمد که با هماهنگی صنوف و سازمان صمت استان توزیع روغن بین رانندگان آغاز شده است.
وی با بیان اینکه استان اصفهان دارای جایگاه سوم جا به جایی مسافر در کشور است گفت: امسال به دلیل شیوع کرونا شرایط خاصی حاکم بود و جا به جایی مسافر نیز ۵۳ درصد کاهش یافت.
جعفری همچنین به معضل حمل بار توسط اتوبوس‌های مسافربری اشاره کرد و گفت: اتوبوس‌های مسافربری مجاز به جا به جایی کالا در قالب ضوابط تعیین شده، هستند و به شرکت‌ها و واحد‌های مسافربری بخشنامه شده است که خارج از این ضوابط کالا حمل نکنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار