تردد در جاده‌های زنجان فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر است

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان اعلام کرد: هم‌اکنون تردد در جاده‌های کوهستانی این استان فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر است.
کد خبر: ۹۲۵۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷ 19 December 2020

جواد یوسفی روز ‌شنبه در گفت ‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر آزادراه زنجان – قزوین و جاده ترانزیت زنجان- خرمدره- ابهر با بارش برف، مه غلیظ و کاهش دید افقی همراه است.
وی تاکید کرد: تردد در جاده های خدابنده - همدان، زنجان- بیجار، زنجان – دندی – زنجان – طارم، سلطانیه به خدابنده، زنجان – تهم – چورزق و دندی به تخت سلیمان نیز به دلیل بارش برف در آنها فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر است.
معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: رانندگان و مسافران از ترددهای غیرضروری در جاده های استان خودداری کنند.
یوسفی از رانندگان خواست، خودروهای خود را به سیستم گرمایشی، تجهیزات ایمنی و زمستانی و چراغ های مه شکن مجهز کرده و جیره غذایی خشک همراه داشته باشند.
معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: رانندگان می توانند برای اطلاع از وضعیت جاده های دیگر استان های کشور از طریق سامانه ۱۴۱ ونرم افزار موبایلی ۱۴۱ مطلع شوند.
یوسفی اضافه کرد: هم اکنون۵۰ اکیپ های راهداری در ۳۲ گردنه کوهستانی استان مستقر و در حال ارائه خدمات هستند که در صورت ضرورت مسافران نیز در این مکان ها اسکان موقت داده می شود.
به گزارش ایرنا، ۳۷ دستگاه نظارت تصویری و ۵۸ دستگاه تردد شمار در مسیرهای ارتباطی استان زنجان فعال است.
علاوه بر این ۲۰ دوربین ثبت تخلف در آزادراه های زنجان - قزوین و زنجان - تبریز وجود دارد که در ۲۴ ساعت از شبانه روز تخلفات رانندگی را ثبت می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار