شناسایی انبار دپوی اقلام بهداشتی قاچاق در اراک

رئیس اداره نظارت براماکن عمومی پلیس امنیت عمومی استان از شناسایی یک انبار دپوی کالا در سطح شهرستان اراک و کشف مقادیری اقلام بهداشتی قاچاق به در بازرسی ازاین محل خبر داد.
کد خبر: ۹۲۸۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۷ 30 December 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ" جعفر پرویزی" افزود: در پي کسب خبري مبني بر دپوی اقلام بهداشتی قاچاق در انباری، از سوی فردی در یکی از محله های شهرستان اراک ، تحقيقات نامحسوس پليس اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان در اين زمينه آغاز شد.
وی ادامه داد: با آغاز تحقيقات، سرانجام مأموران این پلیس موفق شدند فرد مورد نظر را در سطح شهرستان اراک شناسايي و در عملیاتی دستگیرکنند.
رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی استان مرکزی یادآور شد: پس از محرز شدن فعاليت غيرقانوني فرد مذکور و با هماهنگي با دستگاه قضائی، مأموران پلیس اماکن به همراه بازرسان سازمان صمت، در عملیات بازرسی از انبار محل نگهداری کالاهای قاچاق در اراک موفق به کشف مقادیری خمير دندان ، شامپو و صابون قاچاق شدند.
سرهنگ پرویزی با اشاره به ارزش تقریبی ۲۷۰میلیون ریالی کالای کشف شده قاچاق افزود: فرد محتکر پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و کالاهای کشف شده نیز تحویل اداره اموال تملیکی شد.
این مقام انتظامی با تأکید بر مبارزه حداکثری پلیس با استفاده از تمامی ظرفیت های موجود با پدیده نامشروع قاچاق و احتکارکالاهای اساسی و ارزاق عمومی مورد نیاز مردم، از شهروندان خواست تا هرگونه اخبار و اطلاعات خود را درباره فعالیت سودجویانه و غیرقانونی محتکران و مفسدان اقتصادی به منظور برخورد قاطع و قانونی با آنان از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار