انتخاب اعضای برنامه تعالی مدارس البرز

کد خبر: ۹۵۳۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۷ 15 September 2015

ظهر امروز مجریان برنامه تعالی مدیریت مدرسه در البرز معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان البرز ظهر امروز در همایش گام ششم برنامه تعالی مدیریت مدرسه که با عنوان اشاعه تجارب برتر و معرفی الگوهای ارزنده در کانون امام علی (ع) کرج برگزار شد، گفت: اجرایی شدن طرح تعالی مدرسه در مدارس استان البرز یکی از مهمترین اقداماتی است که می‌تواند در مسیر ارتقای آموزش و رسیدن به استانداردهای آموزشی تأثیرات بسیاری را داشته باشد.

عباس سلطانیان افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سال تحصیلی جدید این طرح در 214 مدرسه استان البرز اجرایی می‌شود.

وی تأکید کرد: البته این طرح سال گذشته نیز در مدارس این استان اجرایی شد که با توجه به نتایج مثبت این طرح امسال طرح تعالی در تعداد مدارس بیشتری در این استان به محله اجرا درخواهد آمد.

این مسئول با بیان اینکه باید سیستم آموزشی ما نیز به روز و با استانداردها نزدیک‌تر شود خاطرنشان کرد: اجرای این طرح می‌تواند ما را به اهداف آموزشی نزدیک کند.

سلطانیان با بیان اینکه این طرح اهداف بسیاری را دنبال می‌کند، ‌اعلام کرد: افزایش انگیزه مدیران و سایر کارکنان برای بهبود عملکرد و توسعه و تقویت مشارکت کارکنان، دانش‌آموزان و اولیای آن‌ها و .... در مدرسه از دیگر اهداف طرح تعالی مدیریت مدرسه است.

معاون مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری و برخی فرمایشات ایشان در خصوص مدیریت آموزش و پرورش گفت: باید برای برون‌رفت از مشکلات سیاست‌ها و راهکارهای معظم‌له را در اولویت قرار دهیم.

سلطانیان یکی از مهمترین نیازهای آموزش و پرورش را توسعه سرمایه انسانی دانست و افزود: ارتقا و توسعه نیروهای انسانی باید به عنوان یکی از مهمترین مأموریت‌ها و اولویت‌ها مورد توجه قرار گیرد.

در این مراسم 214 مجری برنامه تعالی مدیریت مدرسه در البرز معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار