کد خبر: ۱۰۹۷۶۸۲
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۹ 22 March 2023

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای لاریجان درشهرستان آمل، از سفیدپوش شدن حدود ۶۰ روستای این بخش کوهستانی در دومین روز بهار خبر داد.

علی نوری‌پور امروز به خبرنگار ایسنا گفت: بارش پراکنده برف از عصر سه شنبه اول فروردین درمناطق بالادست شروع شده و تا روزچهارشنبه به ارتفاعات پایین دست نیز می رسد.

وی افزود: به طور متوسط از ۱۰ تا بیش از ۵۰ سانتی‌متر برف برزمین نشسته است و با این وجود بیشتر راه‌های روستایی باز و تردد درجریان است.

وی اضافه کرد: البته راه ارتباطی روستای "لاسم" به علت حجم بالای برف، باعث بسته شدن مسیر ارتباطی این روستا با دیگر روستاها شده که تلاش‌ها برای بازگشایی دوباره مسیر این روستا ادامه دارد.

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده لاریجان با اشاره به اینکه بارش برف اکنون باعث لغزنده شدن سطح جاده هراز شده است، گفت: درحال حاضر از آستان مقدس امامزاده هاشم(ع) تا بعد ازآب اسک بارش برف و ازآب اسک تا شهرآمل باران می‌بارد.

نوری‌پور، درعین حال به رانندگان عبوری به خصوص مسافران نوروزی درمسیرجاده هراز درخواست کرد که با حداقل سرعت و رعایت همه قوانین رانندگی تردد کنند تا مشکلی درمسیر حرکت برای آنها ایجاد نشود. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار