استاندار مازندران اعلام کرد
استاندار مازندران گفت: زیرساخت های بهداشت و درمان استان برای پذیرش توریست سلامت مهیا و توسعه یافته است.
کد خبر: ۴۰۷۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲ 13 July 2018

زیرساختهای درمانی برای توریست سلامت در مازندران مهیا شده است

به گزارش خبرنگار ما، محمد اسلامی عصر پنجشنبه در آیین افتتاح سی‌تی‌اسکن جدید بیمارستان قائم‌شهر، با اشاره به اینکه ظرفیت‌های ما در حال نوسازی و بهسازی است، اظهار داشت: هتلینگ اطفال و سی‌تی‌اسکن همان فضایی است که در گذشته مورد استفاده قرار می‌گرفت اما با نوسازی و بهسازی تبدیل به یک بیمارستان با فرهنگ جدید و مطابق با استانداردهای روز، شده‌است.
وی تصریح کرد: در استان مازندران خط‌مشی‌ها را حمایت و در جهت تخصیص منابع و واگذاری تسهیلات اقدام می‌کنیم تا نوسازی انجام گیرد.
اسلامی ضمن تقدیر از مدیریت درمان سازمان تأمین اجتماعی مازندران، بیان کرد: این سازمان در سامانه سامد جزو استانهای نادری است که هر روز یک مقام استانی پاسخگوی مردم است و توانسته در گزارش مردمی و پاسخگویی مقام اول را کسب کند.
استاندار مازندران، خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های بهداشت و درمان در کشور براساس طرح مصوب دولت رو به رشد و پیشرفت است که در استان مازندران درصدد تحقق این برنامه هستیم.
وی با تأکید بر توریسم سلامت، عنوان کرد: توریسم درمانی از اهمیت خاصی برخوردار است و پروژه‌های درمانی که در سال جاری در مازندران در حال بهره برداری است از گام‌های نخستین پذیرش توریسم سلامت محسوب و مورد استفاده قرار می‌گیرد.
یادآور می‌شود، س‌تی اسکن جدید ۱۶ اسلایس با هزینه‌ای بالغ بر ۲ مییارد تومان و ارتقاء هتلینگ بخش اطفال با ۲۹ تخت و ۵۰۰ متزمربع زیربنا بعنوان چهارمین بخش هتلینگ این بیمارستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار