برگزاری افتتاحیه تئاتر کودک دررنگین‌کمان

مدیر اجرایی بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان گفت: افتتاحیه جشنواره تئاتر در شهر بازی رنگین‌کمان و با حضور 3 هزار نفر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۱۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۵ 28 September 2015
مدیر اجرایی بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان گفت: افتتاحیه جشنواره تئاتر در شهر بازی رنگین‌کمان و با حضور 3 هزار نفر برگزار می‌شود.

به گزارش فارس؛مجید فروتن با بیان اینکه برنامه‌های مختلفی برای جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان تدارک دیده شده است، از روند مطلوب کارها سخن به میان آورد.

وی با بیان اینکه نباید روند سریع کار‌ها باعث شود که کار را تمام شده بدانیم و دست از کار بکشیم، گفت: باید برنامه‌های جشنواره تئاتر را به نحوی پیش ببریم که نتیجه دلخواه و مطلوب از آن حاصل شود.

اهدای 500 بسته فرهنگی به میهمانان جشنواره تئاتر

مدیر اجرایی بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان افزود: 500 بسته فرهنگی برای میهمانان بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر در نظر گرفته شده که به آنها اهدا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: طی درخواست کمیته‌ها، امروز و روز آینده بلیط‌های وی‍‍ژه‌ای برای اداراتی که با جشنواره تئاتر همکاری داشتند، صادر خواهد شد.

فروتن تصریح کرد: در ایام برگزاری جشنواره تئاتر در همدان روزانه برنامه شاد «عمو حمید» از سیمای مرکز همدان و همچنین «شب غربی» به صورت زنده از مرکز مجتمع شهید آوینی پخش خواهند داشت.

وی با اشاره به برنامه افتتاحیه بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر اضافه کرد: افتتاحیه جشنواره در شهربازی رنگین کمان و با حضور 3 هزار نفر از مردم همدان برگزار خواهد بود.

مسئول اجرایی بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجواندر پایان سخنانش گفت: باید از ظرفیت سالن‌ها به خوبی استفاده کرده و جشنواره را به بهترین شکل برگزار کنیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار