رییس جدید امور مالیاتی محلات معارفه شد

تابناک: مراسم تودیع و معارفه رییس جدید امور مالیاتی شهرستان محلات با حضور مدیر کل امور مالیاتی استان مرکزی در فرمانداری محلات برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۱۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۵ 27 September 2015

به گزارش تابناک مرکزی، به نقل از پانا، محمدرضا سالارفرد مدیر کل امور مالیاتی استان مرکزی در این مراسم با بیان وجود برخی مشکلات در سیستم نظام مالیاتی افزود: مقدمات اولیه انجام اصلاحات در قوانین از مردادماه امسال آغاز شده و به تدریج ظرف سه سال آینده در کشور اطلاعات شهروندان در این نهاد به صورت الکترونیکی رد و بدل خواهد شد و این شیوه جایگزین روش های قدیمی می شود.

محمدرضا سالارفرد ادامه داد: اصلاحیه قانون جدید نظام مالیاتی از سال 95 انجام خواهد شد، اما 30 درصد پرونده های سال گذشته براساس روش جدید رسیدگی شده است و دغدغه رسیدگی به پرونده ها به صورت علی الراس به تدریج از بین خواهد رفت و طی یک بازه زمانی مشخص روش الکترونیکی جایگزین آن می شود

وی با اشاره به خوداظهاری کامل شهروندان در استان مرکزی بیان کرد: سال گذشته 56 هزار و 500 اظهار نامه در استان تکمیل شده است که 100 درصد آن توسط مردم به صورت خوداظهاری انجام گرفته و آمار اظهار نامه های استان در سال جاری به 59 هزار عدد رسیده که نشان دهنده رشد تکمیل اظهار نامه در استان از سوی شهروندان می باشد.

مدیر کل امور مالیاتی استان مرکزی با بیان تعلق مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری ها و دهیاری ها گفت: اختصاص این مالیات به نهادهای مذکور نمونه عینی هزینه مالیات در جامعه می باشد که سال گذشته مبلغی بالغ بر 70 میلیارد ریال از این محل در اختیار شهرستان محلات قرار گرفت.

در ادامه این مراسم پس از تقدیر و تودیع مسعود روشن ضمیر رییس سابق امور مالیاتی محلات، یوسف بیگ به عنوان رییس جدید امور مالیاتی شهرستان محلات معارفه شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار