آخرین مهلت ارسال مقاله به همایش مکانیک دانشگاه یزد

اعضای هیات علمی، دانشجویان و صنعتگران تا سی‌ام مهرماه فرصت دارند مقالات علمی و دستاوردهای صنعتی و پژوهشی خود در زمینه‌های مختلف مهندسی مکانیک را به بیست و چهارمین همایش سالانه بین‌المللی مهندسی مکانیک در دانشگاه یزد ارسال کنند.
کد خبر: ۱۰۲۲۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷ 29 September 2015

به گزارش تابناک یزد،دکتر "سیدمحمد بزرگ" دبیر اين دوره همایش با اعلام این خبر، گفت: اين همایش سالانه با همکاری انجمن مهندسان مکانیک ایران و دانشگاه یزد، هفتم و هشتم اردیبهشت‌ماه ۹۵ در دانشگاه یزد برگزار خواهد شد.

وي افزود: این همایش شامل تعداد تقریبی 10 نشست علمی موازی و نشست صنعتی همزمان، نشست‌های ارائه پوستری، سخنرانی کلیدی توسط استادان برجسته داخلی و خارجی، نمایشگاه محصولات صنعتی و کارگاه‌های آموزشی تخصصی هدفمند برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی و صنعتگران خواهد بود.

به گفته وی، مکانیک جامد، دینامیک، ارتعاشات و آکوستیک، کنترل و رباتیک، مکانیک سیالات، ترمودینامیک، انتقال حرارت، انرژی و محیط زیست، بیو، میکرو و نانو مکانیک، طراحی و بهینه‌سازی، ساخت و تولید، حمل و نقل و خودرو، آموزش مهندسی مکانیک و کاربردهای صنعتی از محورهای اصلی این همایش است.

بزرگ تاکید کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این همایش تا سي‌ام مهرماه جاري فرصت دارند تا مقالات خود را ارسال و تا ۱۵بهمن‌ماه جاری برای ثبت‌نام اقدام کنند.

وی ادامه داد: بازدید متخصصان حوزه مهندسی مکانیک از شهر یزد با جاذبه‌های بی نظیر تاریخی در بافتی منحصر به فرد، از فعالیت‌های جنبی این همایش است.

دبیر همایش در پايان نيز متذكر شد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبگاه این همایش به آدرس www.ismeconf.ir/2016 مراجعه‌ کنند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار