ساخت و سازهای در البرز کنترل می‌شود

کد خبر: ۱۰۳۱۶۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۴ 29 September 2015
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز گفت: درباره ساخت و سازهای غیرمجاز در البرز باید تدابیر ویژه‌ای اندیشیده شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،‌ هیربد معصومی ظهر امروز در نشستی با مدیران دستگاه‌های خدمات‌رسان در این استان با بیان اینکه امروزه شاهد رشد ساخت و سازهای غیرمجاز در استان البرز هستیم افزود: باید درباره روند ساخت و سازهای غیرمجاز در استان تدابیر ویژه‌ای اندیشیده شود.

وی افزود: متأسفانه عده‌ای سودجو برای رسیدن به سود بیشتر اقدام به ساخت و سازهای غیرمجاز کرده و با تخریب فضاهای سبز و یا زمین‌خواری مشکلاتی را برای شهر و مردم ایجاد می‌کنند.

این مسئول با بیان اینکه متخلفان می‌سازند و مسئولان تخریب می‌کنند تنها به سرمایه‌های ملی آسیب وارد می‌کند تأکید کرد: برای جلوگیری از این روند باید اقدامات جدی‌تری انجام شود.

معصومی تأکید کرد: در این راستا باید مناطقی که در معرض هجوم ساخت و ساز است را تعیین حریم کرده و با همکاری بیشتر با دستگاه‌هایی نیروی انتظامی، دادسرا و ... راه را برای متخلفان در این زمینه ببندیم.

وی در ادامه سخنان خود به آغاز فصل بارش‌ها اشاره کرد و گفت: در این راستا باید زمین‌های خدمات‌رسانی در این استان بسیار بیشتر شود.

معاون عمرانی استاندار البرز خاطرنشان کرد: با آغاز فصل بارش‌ها باید دستگاه‌های خدمات‌رسان در آمادگی کامل باشند و خدمات خود را ارائه دهند.

معصومی در ادامه سخنان خود همچنین به حادثه سیل سیجان اشاره کرد و گفت: بررسی مشکلات این روستاها و بازسازی روستاهای تخریب شده در دست اقدام است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار