نصب المان تصاویر شهدا در خیابان شهدا

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک از نصب المان تصاویر شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس در خیابان شهدا توسط این سازمان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۱۷۳۱
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۶ 27 April 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، احمد حسنی افزود: المان های شهری در معرفی و شکل گیری هویت شهری نقش بسزایی داشته و ابزاری شاخص محسوب می شوند.
وی گفت: شهدای والامقام ایران اسلامی حق بزرگی برگردن ما دارند و این امنیت و آرامش را مدیون خون شهدا هستیم و در برابر ایثار و فداکاری این عزیزان مسئول می باشیم، به همین خاطر زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از مهمترین وظایف هر مجموعه ای محسوب می شود.
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک اظهار داشت: یکی از راه های زنده نگهداشتن آرمان های شهدا و معرفی آن ها به نسل امروزی نصب المان و تصاویر شهدا در سطح شهر در راستای بزرگداشت یاد و خاطره شهدا و گسترش فرهنگ شهادت در جامعه است.
حسنی اظهارداشت: المان شهدا در حقیقت بیانگر رشادت ها و فداکاری های جوانان غیور نسل گذشته به نسل آینده خواهد بود، در همین راستا سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری از تمام ظرفیت های خود در راستای توسعه و نشر فرهنگ ایثار و شهادت استفاده می کند.
حسنی افزود: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تجلیل از مقام شامخ شهدا و زنده نگهداشتن یاد و نام این عزیزان و سرداران ایران اسلامی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری اقدام به نصب المان های شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس در خیابان شهدا کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار