برنامه استعدادیابی دردستور کار هیئت دو و میدانی کرمانشاه قراردارد

دبیر هیئت دو و میدانی شهرستان کرمانشاه گفت: استعدادیابی به ویژه در میان داش آموزان از جمله مهمترین برنامه های این هیئت است که هم اکنون در حال اجرای آن هستیم.
کد خبر: ۱۰۵۷۰۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲ 04 October 2015
دبیر هیئت دو و میدانی شهرستان کرمانشاه گفت: استعدادیابی به ویژه در میان داش آموزان از جمله مهمترین برنامه های این هیئت است که هم اکنون در حال اجرای آن هستیم.

حسین امیری در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: ورزش دو و میدانی در سال‌های اخیر با مشکلاتی مواجه بود اما اکنون به جایگاه خود در استان باز گشته و مسئولیت ما اکنون قهرمانی سازی و نخبه پروری است.

وی نخستین حضور تیم بتن شیپ دو و میدانی کرمانشاه در لیگ قهرمانی کشور را اتفاقی ارزشمند دانست و گفت: همایون همتی، دونده نامی کرمانشای حاضر در تیم ملی در این مسابقات ۲ برنز و ۱ نقره را بدست آرود.

دبیر هیئت دو و میدانی شهرستان کرمانشاه پژمان یار ولی و محمد ماهیدشتی را ۲ دونده ماهر و با استعداد کرمانشاهی نام برد و گفت: مهمترین برنامه ما استعدادیابی به ویژه در میان دانش آموزان است.

وی انتصاب ریاست جدید فدراسیون را سبب ایجاد تغییرات اساسی دربدنه فدراسیون و هیئت‌های استان‌ها عنوان کرد و گفت: با حضور مسئول جدید به طور قطع ورزش  دو ومیدانی در کشور جایگاه حقیقی و ارزشمند خود را بدست خواهد آورد.

امیری فضاهای تمرینی دو و میدانی در کرمانشاه را بسیار مناسب و رضایت‌بخش دانست و گفت: پیست دو و میدانی تارتان در مجموعه کوثر در حال احداث است وبا اتمام کار یکی از بی نظیرترین مجموعه های دو و میدانی کشور خواهد بود.

وی افزود: پیست دو میدانی استادیوم ۱۵ خرداد به طور کامل در اختیار تربیت بدنی قرار داده نشده اما اجازه استفاده از آن را داریم.

امیری در پایان افزود: پیست دو و میدانی شهرستان سنقر و کلیایی نیز در حال تجهیز و تکمیل است و اتفاق مثبتی که در حال انجام می باشد ترمیم پیست دو و میدانی آزادی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار