2 مدیر جدید شهرداری برازجان معرفی شدند

شهردار برازجان بعد از ظهر امروز در آیین معارفه مدیران جدید در شهرداری برازجان اظهار داشت: تغییراتی که در سیستم مدیریتی شهرداری ایجاد می‌شود نباید ایجاد شائبه داشته باشد.
کد خبر: ۱۰۵۸۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۸ 04 October 2015
تابناک بوشهر: سعید شمالی‌نژاد ادامه داد: از بدو ورود به شهرداری هدفی که دنبال کرده‌ام این بوده که با همکاری پرسنل خدوم شهرداری درخدمت بی منت به شهروندان همواره پیشقدم باشم.

شهردار برازجان، نخستین برنامه ارائه شده به شورای اسلامی شهر، قبل از تصدی این پست را ارتقاء و توانمند کردن سازمان عنوان کرد و یادآور شد: باید با ایجاد فضای همدلی و تعامل با سایر بخش‌های ذیربط در پیشبرد اهداف شهرداری گام برداریم.

ارسطو قائدی مشاور و مدیر حوزه شهردار نیز از حسن اعتماد شهردار تقدیر کرد و اذعان داشت: امید است با ایجاد فضای همکاری و تعامل در بین تمامی بخش‌های مدیریت شهری ، بتوانیم بزرگترین شهر استان را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

رئیس شورای اسلامی شهر نیز ضمن اعلام حمایت این شورا از مجموعه شهرداری ابراز داشت: در انتخاب مدیران جدید باید ملاک کارآمدی و توانمندی آنان مدنظر قرار گیرد.

مرتضی نیکجو با اشاره به ضرورت تکریم ارباب رجوع گفت: شهر برازجان با مشکلات زیادی مواجه است که با برنامه‌ریزی و ارائه راهکارهای منطقی می‌توان بر این مشکلات غلبه کرد.

رضا عسکری مدیر سابق واحد وصول نیز ابراز داشت: امیدوارم در هر قسمتی  که خدمت می‌کنم، بتوانم از عهده انجام وظایف محوله برآمده و جلب رضایت شهروندان عزیز را فراهم آورم.

سیدعلی محمدی مدیر جدید واحد وصول نیز گفت: در این سال‌ها که به‌عنوان مشاور شهردار انجام وظیفه کرده‌ام، تمامی سعی و تلاشم را در راستای عمل به قانون به کار گرفته‌ام.

در این مراسم ارسطو قائدی به عنوان مشاور و مدیر حوزه شهردار و سیدعلی محمدی به عنوان مدیر واحد وصول شهرداری برازجان معرفی شدند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار