فرماندار کرج: برخی نمی‌خواهند مذاکرات به نتیجه برسد

کد خبر: ۱۰۶۴
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۴ 26 January 2015

معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج با بیان اینکه تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان مورد تایید رهبرمعظم انقلاب بوده و از تمامی حوزه های کشور درسیاست خارجی دفاع می کند، گفت: دشمنان به دنبال به چالش کشیدن مذاکرات با ایران اسلامی هستند.
به گزارش ایرنا محمد تقی ایرانی در نشست شورای اداری شهرستان کرج افزود: با توجه به توطئه های دیرینه دشمنان علیه نظام اسلامی باید صبر وحوصله بیشتری به خرج داد و دلواپسی دراین زمینه وجود ندارد .
وی، تیم مذاکره کننده کشورمان را حامی منافع نظام و مورد اعتماد مردم خواند و ادامه داد: این تیم پایبند به اصول مذاکره بوده لیکن دشمنان بواسطه احساس خطر از بیداری اسلامی درتلاش هستند تا مانع به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته ای شوند.
ایرانی تاکید کرد: ما نیز در داخل کشور باید با اعتماد به این تیم مانع ازسست شدن پایه های مذاکره شویم.
وی درادامه به بحث سناریوی دشمنان در ضربه زدن به دین اسلام از طریق هتاکی به پیامبراکرم (ص) اشاره کرد و افزود: امروز گروهک های ترویستی و داعش به دنبال اسلام هراسی هستند اگرچه در گذشته سناریوی دشمنان، ایران هراسی بود.
ایرانی گفت: اسلام داعشی مورد تایید ما نیست و اسلام ما دین عطوفت است و امروزبیشتر از هرزمان دیگر در معرض قضاوت هستیم ، بنابراین باید دقت نظر بیشتری را داشت .
وی تاکید کرد: چهره واقعی اسلام با پیامبر(ص) وسیره آن حضرت نمود یافت و امروز جهان اسلام و تشیع بیش از هر زمان دیگر به وحدت نیاز دارد.
معاون استاندار البرز درادامه با توصیه به مدیران این استان برای جذب اعتبارهای بیشتر گفت: در هفته گذشته با حضور تعدادی از مقامات کشوری بخشی از نیازهای استان بررسی شد.
وی تاکید کرد: روند پویایی استان البرز نباید متوقف شود بلکه باید آن را تقویت کرد و درجهت توسعه و پیشرفت بیشتر آن گام برداشت.
ایرانی از 22 بهمن به عنوان یکی از بزرگترین عرصه های مشارکتی مردم مسلمان ایران یاد کرد و گفت: حضور گسترده مردم درراهپیمایی این روز می تواند زمینه مشارکت بیشتر را درسایر عرصه های اجتماعی و اقتصادی به بار آورد .
بیان وضعیت آلایندها درالبرز ازسوی مدیرکل حفاظت محیط زیست و گزارشی از آخرین وضعیت آموزشی ازسوی مدیرکل آموزش و پرورش استان از دیگر مباحث مطروحه دراین نشست بود.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار