برگزاری 4 یادواره شهدا در نظرآباد

کد خبر: ۱۰۸۲۸۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۹ 08 October 2015

رئیس بنیاد شهید و امور ایثار گران نظرآباد از برگزاری 4 یادواره شهدا در این شهرستان در روزهای پنجشنبه و جمعه در مناطق روستایی بخش تنکمان و مرکزی این شهرستان خبر داد.

علی آزاد فلاح روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: گرامیداشت یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم ترویج فرهنگ شهادت و ایثار ، تجدید میثاق مردم با آرمان ها و ارزش های شهدای والامقام و همچنین میثاق با ولایت را در هر نقطه ای از ایران اسلامی به همراه دارد.

وی اظهار کرد: مردم شهید پرور و ولایتمدار نظرآباد نیز در این دو روز در کنار گلباران گلزار شهدای شهرستان در 4 یا دواره شهدایی که در این منطقه برگزار می شود بار دیگر با معمار کبیر انقلاب ، شهدای گرانقدر و رهبر معظم انقلاب میثاقی دوباره می بندند.

وی بیان کرد: گرامیداشت یاد شهید گرانقدر ظفر حسنی مدافع حرم در ساعت 14 عصر روز پنجشنبه در روستای بختیار در بخش تنکمان و شهدای 8سال دفاع مقدس چهار صد دستگاه و روستای شیخ حسن در بخش مرکزی نظرآباد برگزار می شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثار گران نظرآباد گفت: در روز جمعه نیز مراسم شهید گمنام ( ستار یکه زارع ) که پس از 22 سال شناسایی شد در روستای احمد آباد در بخش مرکزی با حضور دانشجویان قم ، مسوولان و خانواده معظم شهدا برگزار می شود.

وی افزود : مردم شهید پرور نظرآباد در این یادواره ها بار دیگر با تشکیل حلقه وحدت بر ادامه راه شهدا و تبعیت محض از ولایت فقیه تاکید می کنند.

شهرستان نظرآباد در دوران هشت سال دفاع مقدس 300 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار