با هدف نمایش فرهنگ صحیح رانندگی انجام شد

مانور موتورسواران قانونمند در کرج

در سال جاری نیز 20 هزار و 590 وسیله نقلیه و 12 هزار موتور سیکلت متخلف در استان البرز توقیف شده است. همچنین در این مدت 695 هزار و 387 راننده متخلف در استان البرز اعمال قانون شدند.
کد خبر: ۱۰۸۵۵۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰ 09 October 2015
به گزارش تابناک – البرز: به دنبال افزایش تصادفات موتورسیکلت‌ها در استان البرز، نیروی انتظامی طرحی را با هدف ترویج فرهنگ صحیح رانندگی به راکبان در این استان اجرا کرد.
در همین راستا صدها موتورسوار قانونمند که در طول سال‌های اخیر کمترین تخلفات رانندگی را داشته و راکبان آن به قوانین احترام می‌گذاشتند، مانوری را از میدان طالقانی تا کوه نور را پیمودند.
در حاشیه این مراسم رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز آمارهای جالبی از وضعیت تصادفات در این استان خبر داد.
بر اساس اظهارات سرهنگ همایون شریفی تصادفات موتورسیکلت در استان البرز 7 درصد است و این آمار در کشور به 20 درصد می‌رسد.

براساس آمار پزشکی قانونی طی 6 ماه نخست سال جاری 48 نفر در تصادفات درون شهری در استان البرز جان خود را از دست داده‌اند.

تصادف منجر به فوت عابران در البرز بیش از میانگین کشوری است که در این راستا شمار عابران کشته شده در تصادفات البرز 27 درصد بیش از میانگین کشوری است.

تراکم جمعیت، نبود پل‌های عابر پیاده و نبود زیرگذرهای مناسب برای عبور عابرین پیاده از مهمترین دلایل افزایش آمار متوفیان عابر پیاده در این استان به شمار می‌آید.

در سال جاری نیز 20 هزار و 590 وسیله نقلیه و  12 هزار موتور سیکلت متخلف در استان البرز توقیف شده است. همچنین در این مدت 695 هزار و 387 راننده متخلف در استان البرز اعمال قانون شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار