برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی درملایر

عضو شورای هیئت‌های مذهبی ملایر گفت: همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی در حسینیه سیدالشهدا(ع) در ملایر برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۹۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱ 13 October 2015
عضو شورای هیئت‌های مذهبی ملایر گفت: همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی در حسینیه سیدالشهدا(ع) در ملایر برگزار خواهد شد.

به گزارش فارس؛منوچهر صحرانورد با اشاره به نزدیک شدن به ایام محرم و عزاداری حضرت اباعبدالله(ع) اظهار کرد: یکی از مهمترین مراسم‎های عزاداری در ماه محرم برگزاری همایش جهانی شیرخوارگان حسینی است.

وی با اشاره به برگزاری این مراسم در روز جمعه 24 مهرماه در سطح کشور گفت: ابن همایش در ملایر نیز با حضور شیرخوارگان در حسینیه سیدالشهدای این شهرستان برگزار می‌شود.

عضو شورای هیئت‌های مذهبی ملایر تصریح کرد: حسینیه سیدالشهدای شهر ملایر از ساعت 7 صبح میزبان مادران و کودکانی است که به یاد طفل 6 ماهه امام حسین(ع) گرد هم آمده و به ذکر مصیبت می‌پردازند.

وی گفت: این مراسم با مداحی مداحان برجسته شهرستان و سخنرانی حجت‌الاسلام احد آزادی‌خواه مدیرکل سازمان تبلیغات استان کردستان و حاج حسن فاضلیان همراه خواهد بود.

صحرانورد بیان کرد: در ایام محرم همایش شیرخوارگان حسینی در بیت الزهرا(س)، تکیه حضرت ابوالفضل(ع) و سایر نقاط شهری و روستای شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

وی از توزیع بیش از یک‌هزار دست لباس رایگان بین شیرخوارگان توسط هیئت سیدالشهدا خبر داد و تصریح کرد: مادران با پوشاندن لباس علی اصغر(ع) بر تن شیرخوارگان خود با طفل رباب(س) هم‌ناله می‌شوند.

مسئول حسینیه سیدالشهدا(ع) در ملایر با اشاره به فعالیت بیش از 250 هیئت مذهبی در این شهرستان از برگزاری مراسم عزاداری ویژه هیئات مذهبی در استقبال از محرم خبر داد و خاطرنشان کرد: این مراسم با حضور مداحان و اعضای هیئت‌های مذهبی 20 و 21 مهرماه در حسینیه سیدالشهدا(ع) برگزار می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار