شیراز 3هزار معتاد کارتن خواب دارد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس گفت: 3 هزار معتاد کارتن خواب در شیراز یک معضل اجتماعی است که با راه‌اندازی مرکز نگهداری از معتادان پرخطر" سلامی" این امر کاهش می‌یابد.
کد خبر: ۱۱۰۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲ 12 October 2015
تابناک فارس به نقل از تسنیم:سرهنگ محمدجعفر تولایی با اشاره به آمار کشفیات مواد مخدر صنعتی و سنتی در استان فارس اظهار داشت: آمار کشفیات مواد مخدر استان فارس در چند سال گذشته افزایش یافته است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس فعالیت قاچاقچیان مواد مخدر در فارس را ناامن دانست و گفت: امسال 15 تن و 300 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان فارس کشف ‌شده که در این رابطه 7 هزار و 189 نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده ‌شده است.

سرهنگ تولایی انهدام 55باند مواد مخدر در استان فارس را مدیون تلاش شبانه‌روزی مأموران مبارزه با مواد مخدر استان دانست و افزود: این معاونت توانسته در پنج سال اخیر باندهای بزرگ توزیع مواد مخدر را منهدم کند و از این رو درصد کشفیات مواد مخدر استان فارس نسبت به سایر استان‌ها بیشتر است.

وی تلاش در امر مبارزه با مواد مخدر را به‌عنوان یکی از سیاست‌های کلان نیروی انتظامی اعلام کرد و گفت: 80 درصد کشفیات مواد مخدر در شهرهای مرزی کشور صورت می‌پذیرد و 20 درصد آن در دیگر استان کشف می‌شود.

سرهنگ تولایی بیان کرد: توزیع مواد مخدر از سوی دشمنان تنها یک هدف نیست بلکه یک ابزار برای تخریب و متلاشی کردن خانواده‌ها است. 

وی گفت: 3 هزار معتاد کارتن خواب در شیراز یک معضل اجتماعی است که با راه‌اندازی مرکز نگهداری از معتادان پرخطر" سلامی" این امر کاهش می‌یابد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس درباره وضعیت اعتیاد در مرکز استان گفت: استان فارس در مسیر ترانزیت مواد مخدر قرارگرفته و این موضوع با برخی از مشکلات موجود در جامعه گره‌ خورده و سبب افزایش مصرف شده است.

وی تغییر کردن مواد مخدر از سنتی به صنعتی را یک معضل جدی اجتماعی اعلام کرد و افزود: در شش ماه گذشته 260 هزار قرص آمپول مخدر در استان فارس کشف‌ شده است.

سرهنگ تولایی بابیان اینکه در حوزه مبارزه با خرده‌فروشی مواد مخدر 378 کیلوگرم انواع مواد مخدر از توزیع‌کنندگان کشف‌شده است، افزود: در همین رابطه تعداد یک هزار و 102 نفر خرده‌فروش دستگیر و یک هزار و 944 نفر معتاد ولگرد پرخطر در استان فارس جمع‌آوری‌ شده است.

وی از مردم خواست به‌منظور ناامن کردن فعالیت قاچاقچیان در فارس چنانچه موارد مشکوکی در این رابطه مشاهده کردند از طریق سامانه 110 به مأموران انتظامی اطلاع دهند تا در کمترین زمان پیگیری شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار