نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

هم افزایی مجلس و دولت برای پیشبرد سیاستهای جوانی جمعیت

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه خواستار اهتمام ویژه مدیران اجرایی به اجرای سیاستهای جوانی جمعیت و طرح مصوب مجلس در این زمینه شد
کد خبر: ۱۱۰۷۱۵۰
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۳ 26 May 2023

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در خطبه های امروز نماز جمه ارومیه بااشاره به اجرای سیاست‌های کلی جمعیت در کشور گفت: باید مدیران اجرایی درخصوص اجرای طرح مصوب مجلس برای جوانی جمعیت، اهتمام لازم را بخرج دهند.

وی، ترویج جوانی جمعیت را نیازمند فرهنگسازی دانست و افزود: مجلس و دولت باید برای پیشبرد سیاستهای جوانی جمعیت هم افزایی داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در بخش دیگر خطبه ها از نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی خواست در راستای عمل به وعده های انتخاباتی خود برای رفع دغدغه ها و مشکلات مردم تلاش کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی در ادامه خطبه ها به ساماندهی امور شهری و شهروندان اشاره کرده و گفت: بهسازی خیابانها و معابر عمومی و تسهیل دسترسی شهروندان به مایحتاج روزمره از جمله جمع آوری صفهای طولانی نان جزو مواردی است که مسئولان باید آنها را پیگیری و رفع کنند.

اما پیش از خطبه های نماز جمعه، مرتضی یوسفی ناخدا یکمِ نیروی دریایی ارتش با تشریح دستاوردهای نیروی دریایی گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در آبهای آزاد، عمق راهبردی خود را گسترش داده و برای نخستین بار در تاریخ کشورمان ناوگروه 86 نیروی دریایی ارتش رکورد طولانی ترین مسافت دریانوردی را به ثبت رساند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار