مصالح ساختمانی باید استاندارد باشد

کد خبر: ۱۱۲۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸ 15 October 2015


مدیرکل استاندارد استان البرز گفت: تولید و عرضه مصالح و فرآورده های ساختمانی بدون پروانه کاربرد علامت استاندارد ممنوع است

فتانه شکرالهی روز پنج نشبه در گفت وگو با خبرنگارایرنا افزود: نداشتن پروانه کاربرد علامت استاندارد و نبود مسوول کنترل کیفت و تولید غیرمجاز، از مواردی است که درتوقیف مصالح ساختمانی لحاظ می شود.

وی خاطرنشان کرد: با همکاری و هماهنگی کلیه سازمانهای ذیربط در استان از تولید، عرضه و بکارگیری مصالح غیراستاندارد جلوگیری خواهد شد.

وی ادامه داد: ضروری است تولید کنندگان مصالح ساختمانی فاقد علامت استاندارد هرچه سریعتر نسبت به استانداردسازی محصولات خود به این اداره کل مراجعه کنند.

شکرالهی با اشاره به اینکه بهبود تولید و استاندارد سازی درسازندگی وعمران نقش موثری دارد، افزود: عدم توجه به استاندارها مشکلات زیست محیطی و ایمنی در بر خواهد داشت.

وی تاکید کرد: باید استفاده از روش های دانش بنیان به ویژه در تولید و ساخت یک بتن خوب با مقاومت مناسب گام برداشت.

ساخت وسازهای محکم و مقاوم را مرهون تولید بتن با کیفیت و استفاده از مواد اولیه مرغوب دانست و گفت: استفاده از بتن استاندارد در ساخت وساز امری ضروری است.

مدیر کل استاندارد استان البرز با اشاره به برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بتن همزمان با هفته استاندارد در تهران افزود: این نمایشگاه هر سال با هدف از برگزاری آن تبیین توانمندی های این صنعت وافزایش کیفیت این محصول در ساخت و ساز کشور و افزایش اطلاع عموم مردم در مورد افزودنی های مجاز بتن و بتن تشکیل می شود.

شکرالهی افزود: علاقمندان می توانند در این نمایشگاه و یا سمینارها و سخنرانی هایی که با حضور اساتید برتر صنعت ساختمان شرکت کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار