مدیرکل بنیاد مسکن گیلان اعلام کرد:

دائمی: بیش از ۴ هزار واحد مسکونی محرومان، در مناطق مختلف گیلان آماده بهره‌برداری ست.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان امروز از آماده بودن ۴ هزار و ۴۹ واحد مسکن محرومان استان برای افتتاح و بهره برداری خبر داد. به به گزارش خبرنگارتابناک گیلان حامد دائمی در همین رابطه تصریح کرد:سهمیه ی گیلان در حوزه ی ساخت مسکن محرومان ۶ هزار و ۱۲۴ واحد
کد خبر: ۱۱۳۶۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۴ 05 November 2023

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان امروز از آماده بودن ۴ هزار و ۴۹ واحد مسکن محرومان استان برای افتتاح و بهره برداری خبر داد.

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان ؛ حامد دائمی در همین رابطه تصریح کرد:سهمیه ی گیلان در حوزه ی ساخت مسکن محرومان ۶ هزار و ۱۲۴ واحد است که اکنون چهار هزار و ۵۹ واحد از آن تکمیل شده و آماده ی بهره‌برداری ست.

اضافه می کنم در دو سال گذشته ، ۲ هزار و ۹۴۸ واحد مسکونی ویژه ی محرومان در استان احداث و تحویل متقاضیان شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان در ادامه از پرداخت حدود ۷۰۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض دولت برای ساخت مسکن محرومان در استان خبرداد و اضافه کرد: علاوه بر این تسهیلات کم بهره ۵ درصدی، و سیمان و میله‌گرد رایگان نیز به مسکن محرومان تعلق می گیرد.

مهندس دائمی در پایان پیشرفت فیزیکی طرح های باقیمانده حوزه ی مسکن محرومان را بالای ۸۰ درصد اعلام کرد و گفت:بخش دیگری از واحدهای مسکن محرومان در حال ساخت گیلان دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار