دستگیری ۲۷ نفر در طرح پیشگامان امنیت انتظامی پلیس بیله‌سوار

فرمانده انتظامی شهرستان بیله سوار از اجرای طرح پیشگامان امنیت انتظامی توسط پلیس این شهرستان خبر داد و گفت: در این طرح 27 نفر دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۱۴۱۵۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۸ 04 December 2023

به گزارش تابناک اردبیل، جواد آقامحمدی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی، افزایش احساس آرامش فردی و عمومی، پیشگیری از وقوع سرقت‌های خرد و پاکسازی نقاط جرم خیز و آلوده، طرح پیشگامان امنیت انتظامی به مدت ۴ روز در این شهرستان اجرا شد.

وی افزود: در این طرح که با حداکثر توان و بهره‌مندی هدفمند از امکانات اجرا شد ۶ سارق،۷ مجلوب و ۱۴ نفر در رابطه با سایر جرایم در چند عملیات دستگیر شدند.

کشف ۱۸۰ قطعه مرغ زنده قاچاق در بیله‌سوار

فرمانده انتظامی شهرستان بیله سوار ادامه داد: ماموران انتظامی پاسگاه «انجیرلو» هنگام گشت‌زنی انتظامی در سطح حوزه استحفاظی یک دستگاه وانت نیسان حامل مرغ زنده قاچاق را توقیف کردند.

آقامحمدی بیان کرد: در بازرسی از وانت نیسان ۱۸۰ قطعه مرغ زنده قاچاق و فاقد مجوز قانونی برای حمل به وزن ۹۵۰ کیلو کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بیله سوار از دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد و تصریح کرد: کارشناسان ارزش این کشفیات را ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

توقیف ۱۱ دستگاه خودرو شوتی در بیله‌سوار

وی با اشاره به سایر کشفیات در این طرح بیان کرد: کشف ۴ فقره سرقت، مقادیری مواد مخدر، ۲۰۰ لیتر سوخت قاچاق و توقیف ۱۱ دستگاه خودرو شوتی از دیگر نتایج این طرح بود.

آقامحمدی با قدردانی از مشارکت و همدلی مردم در اجرای موفق طرح‌های انتظامی گفت: تلفن ۱۱۰ مرکز فوریت‌های پلیسی به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش مردمی در رابطه با فعالیت‌های مجرمانه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار