حدود سه میلیون نفر ساعت به کارآموزان فنی و حرفه ای آموزش داده شده است

مدیرکل فنی و حرفه ای استان کرمانشاه از ارائه دو میلیون و 900 هزار نفرساعت آموزش به متقاضیان و کارآموزان آموزش های فنی و حرفه ای در 6 ماه اول امسال ارائه شده است.
کد خبر: ۱۱۴۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴ 19 October 2015
مدیرکل فنی و حرفه ای استان کرمانشاه از ارائه دو میلیون و 900 هزار نفرساعت آموزش به متقاضیان و کارآموزان آموزش های فنی و حرفه ای در 6 ماه اول امسال ارائه شده است.

داوود ناصری امید روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: دو میلیون و 500 هزار نفر ساعت آموزش در مراکز ثابت دولتی و یک میلیون و400 هزار نفر ساعت نیز در مراکز خصوصی آموزش دیده اند.

وی با بیان اینکه تعهد امسال مراکز دولتی ارائه پنج میلیون نفر ساعت و مراکز خصوصی سه میلیون و 200 هزار نفر ساعت آموزش می باشد، گفت: تلاش می کنیم این تعهد را حتما عملی کنیم.

ناصری امید با بیان اینکه تعهد سال گذشته فنی و حرفه ای استان همین مقدار بود که به طور کامل محقق شد، یادآور شد: در سال 93 کرمانشاه جزو استان های برتر کشور در زمینه ارائه آموزش های فنی و حرفه ای به متقاضیان بود.

مدیرکل فنی و حرفه ای استان کرمانشاه همچنین از وجود 22 مرکز ثابت آموزشی دولتی و 300 آموزشگاه فعال خصوصی در استان خبر داد و تاکید کرد: تمامی آموزش های ارائه شده در مراکز دولتی به صورت رایگان به متقاضیان ارائه می شود.

وی با اشاره به تعریف 6 هزار استاندارد آموزشی در دنیا گفت: هم اکنون 500 حرفه در استان آموزش داده می شودو در عین حال هیچ محدودیتی نیز برای ایجاد حرفه جدید نداریم.

ناصری امید در پایان و با بیان اینکه بیشتر متقاضیان خواستار فراگیری آموزش در بخش های صنعت، کشاورزی، خدمات و فرهنگ هنر هستند، یادآور شد: در بین آموزشگاه های خصوصی بیشترین استقبال از بخش خدمات و در بخش دولتی بیشترین استقبال از بخش صنعت به عمل آمده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار