رفاقت بیش از حد اولیا با فرزندانشان مشکل آفرین است

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کازرون دوستی و رفاقت بیش‌ازحد اولیا با فرزندانشان و یا سختگیری بی‌سبب و غیرمعمول آنان را مشکل‌آفرین و معضلی در پیش روی فرزندشان عنوان کرد و از آنان خواست جانب حد وسط را در برخورد با فرزندان رعایت و با صبر و حوصله به وظیفه خطیر تربیتی خود عمل کنند.
کد خبر: ۱۱۵۹۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۲ 21 October 2015
تابناک فارس به نقل از فارس:مهرداد مشوق در آیین انجمن اولیا و مربیان که با حضور جمعی از فرهنگیان و اولیای دانش‌آموزان در باشگاه فرهنگیان کازرون برگزار شد در سخنانی به برخی آسیب‌های اجتماعی، تهدیدات و تهاجم فرهنگی دشمنان اشاره کرد و اظهار داشت: امروز تمام تلاش دشمنان در برهم زدن آرامش روحی و روانی خانواده‌های ایرانی بوده که با ترفندها و نقشه‌های گوناگون وارد عمل می‌شوند.

وی ترویج انواع موادمخدر در جامعه به‌ویژه در میان جوانان را ازجمله اهداف شوم دشمنان برشمرد و تصریح کرد: امروزه اعتیاد به موادمخدر از نوع صنعتی سن اعتیاد را پایین آورده و به‌منزله زلزله‌ای ویرانگر کانون خانواده‌ها را متلاشی می‌کند.

فرمانده انتظامی کازرون بابیان اینکه با یک‌بار استفاده از مواد مخدر صنعتی فرد استعمال کننده دچار اعتیاد، اختلال مغزی و سیستم عصبی می‌شود افزود: خانواده‌ها باید مراقب رفتار مشکوک و غیرمتعارف فرزندانشان در بعد تغذیه، بی‌خوابی، آشفتگی و نحوه صحبت کردن آنان باشند و در صورت مشاهده رفتاری شک‌برانگیز مراتب را فوری به مشاوره متخصص در آموزش‌وپرورش و نیروی انتظامی در میان بگذارند.

مشوق در ادامه از اولیای دانش‌آموزان این شهرستان درخواست کرد سیستم‌های مجازی و رایانه مورداستفاده فرزندان خود را زیر نظر بگیرند و سعی کنند میز رایانه را به‌گونه‌ای در اتاق قرار دهند که به‌محض باز شدن در رایانه قابل‌مشاهده باشد.

وی دوستی و رفاقت بیش‌ازحد اولیا با فرزندانشان و یا سختگیری بی‌سبب و غیرمعمول آنان را مشکل‌آفرین و معضلی در پیش روی فرزندشان عنوان کرد و از آنان خواست جانب حد وسط را در برخورد با فرزندان رعایت و با صبر و حوصله به وظیفه خطیر تربیتی خود عمل کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون در پایان عامل برخی بی‌اعتقادی‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی از قبیل سرقت، زیاده‌خواهی‌های غیرمتعارف و بدحجابی را وجود تبلیغات سوء کانال‌های مخرب ماهواره‌ای دشمنان برشمرد و گفت: چنانچه ترغیب شود که مردم دیش‌های ماهواره‌ای خود را جمع‌آوری کنند نقشه‌های شوم دشمنان بر آب می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار