نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: شخصیت‌هایی از جمله آیت الله رئیسی که به این فیض بزرگ شهادت رسیدند، شاخصه خیلی شایسته آنان صداقت است.
کد خبر: ۱۱۶۷۸۳۸
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۸ 20 May 2024

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت در مراسم محوری شهادت رئیس جمهور و همراهانش که با حضور استاندار، فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیران استان و جمعی از مردم، ضمن تسلیت شهادت آیت الله رئیسی و همراهانش اظهار کرد: این شهدای گرانقدر براساس آیات قرآن کریم پای عهد خود ایستادند، خدمت خستگی ناپذیر، هدفمند و با نیت صالح در جهت نجات جان جامعه بشری و خدمت به نوع انسان داشتند.

وی افزود: در مدت ۴۵ سال شهدای بسیاری از ما گرفته شده که جای آن‌ها پر نمی‌شود، استکبار جهانی هم که هیچ منطقی ندارد از روز اول پیروزی انقلاب برنامه‌اش بر گرفتن نیرو‌های کارآمد بوده است.

نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: آن طرحی که در دین خدا برای نجات نوع بشر، دلیل و منطق، سنت و کتاب خداست، ماندگار است.

امام جمعه بیرجند اظهار کرد: از ابتدای انقلاب دشمن بسیاری از افرادی که شایسته بودند را از ما گرفت، اما خودشان رسوا شدند.

وی گفت: ما خیلی چیز‌ها را به دست آوردیم؛ آیت الله رئیسی اگر خودشان رفتند یک سرمایه هم گذاشتند و آن سبک حکومت است، با این سبک حکومت امروز حق پرستی و عدالت خواهی در سطح جهان خود را نشان می‌دهد.

به گفته وی؛ فریاد اقشار مختلف دنیا برای سبک حکومت‌های فرعونی است، امروز بیداری جهانی حاصل شده و خط و نشان آن هم سبک حکومت آیت الله رئیسی است.

آیت الله عبادی افزود: مسئولان و مردم که باید جایگزین قانونی انتخاب کنند، با چشم بیدارتر از همیشه از امروز به فکر باشند در سبک زندگی چه کسانی باید انتخاب کنیم و انتخاب احسن داشته باشیم.

وی افزود: مردم ایران اسلامی با این تجربه و چشم باز به ویژه خراسان جنوبی که دو منتخب خود را از دست داده‌اند، امیدواریم هوشیارتر از همیشه برای سازندگی دولت جدید و کارآمدتر عزم خود را جذب کنند و انتخابی کارشناسی و درست داشته باشد.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار