انتخابات ریاست جمهوری و فوران بداخلاقی ها

هواداران و یاران سیاسی نامزدها به جای رفتار همسو با دنیای نوین و تبیین برنامه ها و  داده نامزد مورد حمایت خود ، شخصیت ها و نزدیکان آنان را سیبل بی اخلاقی خود  کرده و با به قربانگاه کشانیدن شخصیت ها و سرمایه های اجتماعی کشور در میان تابوت مرگ اخلاق ، به زعم خود به جمع آوری رای مشغولند !
کد خبر: ۱۱۷۲۰۳۶
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۴ 20 June 2024

تابناک ایلام ،علی اصغر اسدی:: این روزها ایران در حساس ترین شرایط سیاسی و اجتماعی خود قرار گرفته است.

پیچی تاریخی که عبور از آن به یک انتخاب درست و منطقی از سوی ملت از بین شش نامزدیست که شورای نگهبان به عنوان چهره های دارای صلاحیت مدیریت کشور در صحنه قضاوت و انتخاب قرار داده است.

چرا که این انتخاب اگر درست و آگانه صورت پذیرد و با چشم باز و بر اساس داده های واقع گرایانه از سوی نامزدها صورت پذیرد ، خروجی صندوق بعنوان عصاره دیدگاه ملت میتواند عنان سرنوشت ۸۵ میلیون ایرانی را در دست گیرد و در تمام حوزه های موثر در زندگی آنان سیاستگذاری نماید.

از اینرو هم نامزدها ،هم ستادهای انتخاباتی ،هم مشاوران و هم سیاستگذاران تبلیغات انتخاباتی آنان باید در فضایی امن ،با ارایه برنامه ها و سیاست های مدیریتی در تمام حوزه ،دست انتخاب کنندگان را برای نیل به هدف پیش گفته شده باز بگذارند.

مردم باید به دور از هیاهو ،زد و خورد و در آرامش فکری برنامه ها را مطالعه ،دیدگاهها را مورد ارزیابی و سیاست های مدیریتی را قضاوت و بر آن اساس دست به انتخابی بزنند که مطلوب ملک و مملکت باشد واین حداقل حقوق ملت است .

کمتر از هشت روز باقی مانده تا این انتخاب سرنوشت ،فضای مجازی ، رسانه ای و پلتفرمهای اطلاع رسانی به مهمترین ابزار برای کمک به انتخاب مردم مبدل شده و فعالین این حوزه بعنوان نخبگان جامعه که هر کدام دیدگاه نزدیک به نامزد مطلوب خود را نمایندگی می کنند عهده دار این وظیفه بزرگ شده اند.

متاسفانه این فضای مهم یاریگر بخش عادی جامعه که رل آن در اختیار بخش الیت جامعه قرار دارد ،روزهای خوشی را نمی گذراند چرا که از سر و روی آنان بداخلاقی ،تهمت ،افترا ،عدم تحمل نظر مخالف و بدتر از آن عربده کشی و قداره کشی مجازی  می بارد ،رفتار نامطلوبی که مطرود چاله میدانی ها هم شده اما این روزها مطلوب مدعیان مدیریت امور فکری مردم شده است !

هواداران و یاران سیاسی نامزدها به جای رفتار همسو با دنیای نوین و تبیین برنامه ها و  داده نامزد مورد حمایت خود ، شخصیت ها و نزدیکان آنان را سیبل بی اخلاقی خود  کرده و با به قربانگاه کشانیدن شخصیت ها و سرمایه های اجتماعی کشور در میان تابوت مرگ اخلاق ، به زعم خود به جمع آوری رای مشغولند !

فعالین مجازی به جای داده پردازی و ارایه آن  به مردم ،به جای برجسته سازی داشته های مطلوب نامزد مورد حمایت خود ،جنگ  نداشته های اخلاقی را راه انداخته و با زدن بر طبل گمراهی ،می خواهند راه را برای مردم بگشایند.

نمیدانم چرا کشور به این روز انداخته شده و چه کسی یا گروهی عامل این ولنگاری رسوا کننده اخلاقی در فضای سیاسی و اجتماعی ایران زار و نزارمان شده است که اینگونه نخبگانش به جای راهگشایی برای مردمانش ،سد راه اندیشیدن آنان شده اند!

دل آدم می گیرد از این همه بی اخلاقی تلنبار شده ، از این حجم از دروغ ، از این بی حیایی نهادینه شده ،از این تهمت زنی های تطهیر شده و ذبح شدن اخلاق و انسانیت در پای انسان هایی که مدعی رسانیدن ما به اوج شده اند !

بیچاره مردمی که دل به ما فعالین به اصطلاح الیت جامعه بسته اند تا چراغ راهشان باشیم ،نوری باشیم بر تاریکخانه ذهنشان تا آنان را در مسیر انتخاب درست یاری رسانیم،  اما دود سوزاندن اخلاق همه جا را تیره و تار کرده است !

نه خود می توانیم درست ببینیم و هم اینکه راه دیدن را بر آنان بسته ایم

اگر اینگونه می خواهیم به مردم برای انتخاب بهتر کمک کنیم ،همان بهتر که نباشیم .... ما مدیونیم ، ما مرهونیم ،ما مسول تمامی فلاکت هایی هستیم که خود ساختیم و با بی اخلاقی تمام آن را به این و آن منتسب می کنیم ../م

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار