ثبت رسمی KFC و برگرکینگ آمریکا در ایران

کد خبر: ۱۱۷۷۵۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۴ 26 October 2015
به گزارش تابناک یزد، بر اساس اسناد ثبت شرکت در روزنامه رسمی کشور، شرکت منتسب به فست فود آمریکایی KFC با عنوان "کی اف سی حلال ایرانیان" در ایران مجوز فعالیت گرفت.

بعد از تکذیب صدور مجوز برای فعالیت شرکت آمریکایی "مک فلریMcFLURRY" در ایران (نام یکی از محصولات شرکت مک دونالد)، بر اساس اسناد ثبت در روزنامه رسمی، دیگر غول فست فود آمریکایی با نام KFC که نمادی از فرهنگ آمریکایی نیز به حساب می‌آید با عنوان "کی اف سی حلال ایرانیان" در اردیبهشت ماه سال جاری در ایران به ثبت رسیده است.
در آگهی تاسیس این شرکت، موضوع فعالیت به این صورت آورده شده است: تهیه و توزیع، بسته بندی، انواع مواد غذای آماده و نیمه آماده، انواع پودرسوخاری، سس، سالاد، راه اندازی و تاسیس رستوران‌های زنجیره‌ای، اخذ و اعطاء نمایندگی و ... ثبت شده است.

همچنین شرکت برگرکینگ نام برند فست فود آمریکایی و رقیب شرکت مک دونالد است که بر اساس اسناد روزنامه رسمی کشور، در ایران ثبت شده است.
نکته جالب در ثبت این شرکت، مالکیت با تابعیت آمریکایی است. ورود کالاهای مصرفی آمریکایی یا هر کشور دیگر علاوه بر اینکه باعث خروج ارز زیادی از کشور شده، باعث ورود فرهنگ و سبک زندگی غربی به کشور می‌شود.شعبه‌هایی منسوب به این برند در بازار ایران مشاهده می‌شود اما هنوز مشخص نیست که آیا نمایندگی اصلی این برند بوده یا صرفا اقدام به نصب تابلو کره اند.


تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار