چاه‌های آب غیرمجاز در رودهن مسدود شد

مدیر امور منابع آب دماوند از پر کردن ۵ حلقه چاه غیرمجاز در مناطق مهرآباد و نوده شهرستان دماوند به دلیل مدیریت مصرف آب شرب شهروندان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۸۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۵ 03 August 2024

به گزارش «تابناک تهران» به نقل از ایرنا، حسن زحمتکش با اعلام این مطلب اظهار کرد: با همکاری واحد حقوقی و گروه گشت و بازرسی و اخذ دستور قضایی در جهت صیانت از منابع آبی ۵ حلقه چاه غیرمجاز در مناطق مهرآباد و نوده به عمق ۱۰۰ متر و آبدهی ۸ لیتر در ثانیه پر و مسدود شد.

 پر کردن چاه های غیرمجاز در شهر رودهن به دلیل مدیریت مصرف آب شرب

وی همچنین با بیان اینکه این تعداد چاه‌ها در جهت اجرای طرح احیاء و تعادل بخشی آب های زیرزمینی و صیانت از منابع آبی مسدود شده است، افزود: با انجام این عملیات از خروج نود هزار متر مکعب آب از سفره های زیرزمینی این امور جلوگیری خواهد شد.

 پر کردن چاه های غیرمجاز در شهر رودهن به دلیل مدیریت مصرف آب شرب

زحمتکش در پایان از همکاری پرسنل محترم کلانتری مهرآباد که در این امر همراه و یاری رسان بودند، تشکر و قدرانی نمود.

اخطار آبفای کیلان به مصرف بی‌رویه و نامتعارف آب توسط برخی مشترکان

 پر کردن چاه های غیرمجاز در شهر رودهن به دلیل مدیریت مصرف آب شرب

با توجه به اخطاریه های قبلی مبنی بر عدم استفاده بی رویه آب شرب متاسفانه این اقدام توسط برخی از مشترکان انجام می شود که توسط همیاران آب اطلاع رسانی شده و توسط پرسنل امداد و حوادث آبفای شهر کیلان جلوگیری شد.

بنابر اعلام مدیر امور آب و فاضلاب کیلان، آن دسته از مشترکان بدمصرف و همچنین مشترکانی که در زمان تنش آبی نسبت به استفاده نامتعارف از آب اقدام می نمایند، با محدودیت استفاده و قطع انشعاب آب مواجه خواهند شد.

وی از همه همشهریان گرامی درخواست کرد نسبت به رعایت الگوی مصرف و صرفه جویی در مصرف آب اقدام و هر گونه هدر رفت آب را با شماره تلفن۱۲۲ و ۷۶۳۶۲۲۲۳ اطلاع رسانی کنند.

گلایه مردمی از وضعیت جاده احمدآباد دماوند

جاده احمدآباد چشمه‌اعلا به ویژه در ایام تعطیلات پررفت و آمدترین خیابان شهر دماوند است.

این در حالیست که به نقل از شهروندان دماوندی ، روشنایی این خیابان با پیچ‌ و شیب زیاد به شدت نامناسب و در بخشهایی از این خیابان خاموشی مطلق است.

اهالی منطقه اذعان داشتند: متاسفانه دست‌فروشی کنار این خیابان چندسالی است که باب شده و بر نازیبایی منظر شهری افزوده و همچنین گویا از دید مسئولان مغفول مانده است‌.

به گفته شهروندان دماوند : چیزی از آسفالت منتهی به میدان قدس در مرکز شهر، باقی نمانده و این مساله علاوه بر نازیبایی مشکلات فراوانی برای اهالی دماوند ایجاد کرده است.

شهرستان دماوند در شرق استان تهران قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار