بازدید دادستان مرکز استان از مرکز دولتی درمان و کاهش آسیب معتادان استان مازندران

کد خبر: ۱۱۷۸۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۱ 04 August 2024

به گزارش تابناک مازندران ، دادستان مرکز مازندران به همراه درزی معاون دادستانی مرکز استان  از مرکز دولتی درمان و کاهش آسیب معتادان استان مازندران بازدید کرد. 
بر اساس گزارش روابط عمومی دادگستری استان مازندران محمد کریمی تصریح کرد: ماده ۱۶برای افرادی است که به تهاجر رسیدند و فاقد سرپناه هستند این مراکز توسط مراجع ذی‌صلاح تشکیل شده و ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری یا همان شوراهای هماهنگی در هر استان پیگیر این موضوعات هستند و نظارت بر این موضوعات دارند.
وی با بیان اینکه بازتوانی و مراقبت از این افراد  بسیار مثمر ثمر است گفت: اهمال و بی اعتنایی در این بخش می تواند معتادان  را در معرض آسیب بیش تر قرار دهد.
دادستان مرکز مازندران تاکید کرد: ارائه آموزش های لازم و توانمند سازی  این افراد می تواند ضمن فراهم کردن شرایط حضور مجدد  در جامعه، در کاهش آمار بازگشت  دوباره به مرکز ترک اعتیاد نیز بسیار موثر باشد.
کریمی همچنین در ادامه ازدستگاههای ذیربط خواست در راستای هم افزایی برای تقویت امکانات مرکز درمانی بازپروری اهتمام داشته و این مهم را مد نظر ویژه قرار دهند.
وی افزود:لازم است تمامی دستگاه‌ها در بهبود وضعیت این مرکز و مراقبت بعد از خروج این افراد  با دستگاه قضایی ،همکاری ‌ومشارکت  داشته باشند. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار