بهره‌مندی بیش از ۴۰۰ مددجوی قائمشهر از خدمات فرهنگی کمیته امداد

رئیس کمیته امداد شهرستان قائمشهر گفت: در ۴ماهه نخست سال‌جاری ۴۱۰ نفر از خدمات فرهنگی بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۱۱۷۹۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۹ 04 August 2024

بهره‌مندی بیش از ۴۰۰ مددجوی قائمشهر از خدمات فرهنگی کمیته امداد

 

به گزارش تابناک مازندران، جمال یعقوبی اظهار داشت: خدمات فرهنگی به مددجویان با هدف تحکیم بنیان خانواده و تقویت باورهای دینی و فرهنگی و اجتماعی ارائه می‌شود.

وی افزود: در ۴ماهه نخست سال‌جاری ۴۱۰ نفر از خدمات فرهنگی شامل؛ آموزش مهارت‌های زندگی، اردوهای زیارتی و فرهنگی تربیتی، مسابقات فرهنگی، جشن تکلیف (ویژه دانش‌آموزان دختر)، آموزش‌های کسب و کار، معرفی به نهضت سوادآموزی، معرفی به سایر کانون‌ها، هدایت تحصیلی و از همه مهم‌تر برگزاری دوره‌های آموزشی طرح یاس ویژه دختران با هدف سلامت روانی و اجتماعی و ازدواج و اشتغال و کسب درآمد انجام می‌شود.

رئیس کمیته امداد شهرستان قائمشهر گفت: گروه‌های مخاطب شامل؛ زنان سرپرست خانوار، نوعروسان، دانش‌آموزان و دانشجویان و دختران مستعد ازدواج می‌باشند.

یعقوبی بیان داشت: در سال ۱۴۰۳ به بیش از ۲۰۰۰ نفر از دانش‌آموزان و دانشجویان کمک هزینه تحصیلی و شهریه و همچنین بسته‌های تحصیلی شامل کیف و لوازم‌التحریر اهداء می‌شود.

وی گفت: سال گذشته به تعداد ۶۵ نفر از دانش آموزان و دانشجویان نخبه و استعداد برتر علاوه بر کمک هزینه تحصیلی و وام نخبگی، از مساعدت فرهنگی مبلغ ۲ میلیون تا ۶ میلیون تومان بسته به میزان نخبگی بهره‌مند شدند.

رئیس کمیته امداد شهرستان قائمشهر خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعداد ۵۵۴۲خانوار در این شهرستان تحت حمایت و از خدمات این نهاد مقدس بهره‌مند می‌گردند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار