مدیرعامل مرکز نگهداری معلولین نوشیروانی بابل خبر داد:

خیرین جوان بابلی میدان دار کمک رسانی

خیرین جوان بابلی میدان دار کمک رسانی به فرشتگان زمینی و سلامت کشور و شهرستان هستند.
کد خبر: ۱۱۷۹۳۵۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۱ 07 August 2024
مهدی رفیعی:به گزارش خبرگزاری تابناک مازندران، مدیرعامل مرکز نگهداری معلولین نوشیروانی بابل در جمع خبرنگارانی که در این مرکز حضور یافتند اظهار کرد: خبر امید بخش برای این مرکز آن است که خیرین جوان بابلی میدان دار کمک رسانی به فرشتگان زمینی و سلامت کشور و شهرستان هستند.
 
مرتضی بزرگی بیان کرد: برای این یکصد و ۲۰ معلول ذهنی و جسمی در این مرکز ماهانه ۲۵ میلیارد ریال هزینه می شود که از این مبلغ پنج میلیارد ریال را دولت و بقیه را خیران پرداختند می کنند.
 
مدیرعامل مرکز معلولین نوشیروانی بابل افزود: خیران علاوه بر تامین نیازهای روزانه معلولین در حوزه زیرساخت و بهسازی مرکز هم سنگ تمام گذاشتند و با هزینه بیش از ۵۰ میلیارد ریالی ساختمان و بوستان حیاط این مرکز را نوسازی کردند.
 
وی افزود: بازسازی سردرب ورودی مرکز معلولین نوشیروانی بابل و احداث پنج باب مغازه از جمله خدمات دیگر خیران به این مرکز است.
 
بزرگی ادامه داد: خیر بزرگ سید حسن فلاح نوشیروانی در وقف نامه این مرکز نحوه مدیریت و هیات امنا را به روشنی مشخص کرد و به صورت قانونی همه خدمات این مرکز با مشارکت دولت و خیرین پیش می رود.
 
مدیرعامل مرکز نگهداری معلولین نوشیروانی بابل تصریح کرد: همه خیرانی که به این مرکز کمک می کنند با تاسی از خیر بزرگ کشور سید حسن فلاح نوشیروانی دست به این اقدام می زنند و این خیر بزرگ امروز الگوی بسیاری از جوانان است.
 
مرکز معلولین نوشیروانی بابل ۱۲۰ معلول از شهرستان گلوگاه تا رامسر در این مجموعه حضور دارند که نیمی از این فرشتگان زمینی زن و نیمی دیگر مرد هستند.
 
عارف بزرگ و رادمرد وارسته، مرحوم سید حسین فلاح نوشیروانی فرزند سید احمد در حدود سال ۱۲۸۱ هجری شمسی در روستای ' نوشیروانکلا ' از توابع شهرستان بابل دیده به جهان گشود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار