بررسی مشکلات یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید شیر خشک کشور در مشهد

مشکلات و چالش‌های یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید شیر خشک کشور با حضور معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد مقدس بررسی شد.
کد خبر: ۱۱۸۴۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۵ 11 September 2024
به گزارش تابناک رضوی، محسن داوری چهارشنبه ۲۱ شهریور ضمن اشاره به برگزاری نشست با مدیران شرکت صنایع پودر شیر مشهد که در محل این واحد صنعتی صورت گرفت، اظهار کرد: صنایع پودر شیر خشک مشهد یکی از شرکت‌های بسیار مهم در کشور است که با هدف رفع موانع تولید بازدیدی از این مجموعه به عمل آمد و همچنین نشستی پیرامون مطالبات و مشکلات با مدیران این شرکت برگزار شد.
 
معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد مقدس با اشاره به مشکلات این مجموعه افزود: یکی از مشکلات این واحد صنعتی حوزه آب بود که با تدبیر صورت گرفته و مجوزات صادر شده، مشکل آن به زودی برطرف خواهد شد.
 
وی با بیان اینکه برای حل مشکل برق این مجموعه تدبیر صورت گرفت، ادامه داد: موضوعی مطرح بود که در صورت قطع برق به صورت غیرمترقبه، استفاده از سوخت مورد توجه قرار بگیرد لذا در این زمینه هم پیش‌بینی‌های لازم صورت گرفت.
 
داوری با اشاره به دیگر مطالبه این واحد صنعتی خاطرنشان کرد: وزارت صمت متولی شد که در حوزه ارز پیگیر موضوعات این مجموعه باشد تا مطالبات آنها مرتفع شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار