استاندار گلستان: وحدت، راهبرد عملی جمهوری اسلامی است

استاندار گلستان با تاکید برضرورت تلاش بیشتر برای حفظ و تحکیم وحدت از سوی اقوام و مذاهب اسلامی ساکن این استان، گفت: وحدت، راهبرد و گفتمان اصلی، عملی و مورد تاکید جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۱۱۸۴۹۳۲
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۷ 18 September 2024

به گزارش «تابناک گلستان» به نقل از ایرنا، علی‌محمد زنگانه روز سه‌شنبه در همایش وحدت و پیشرفت در سرزمین برادری با حضور علما، روحانیون و نخبگان شیعه و اهل سنت شرق گلستان در گنبدکاووس افزود: عزت امت اسلامی جز با وحدت حاصل نمی شود.

وی با اشاره به تاکیدات و منویات رهبر معظم انقلاب پیرامون وحدت طی سال های اخیر بویژه در جمع اعضای ستاد بزرگداشت چهار هزار شهید گلستان در سال ۱۳۹۵ گفت: افزون بر ۶۰۰ شهید استان از برادران و خواهران اهل سنت هستند.

زنگانه ادامه داد: در آن دیدار رهبر معظم انقلاب، گلستان را از ممتازترین مناطق در وحدت و داشتن نیروی انسانی و مردمی دانستند که بسیار ارزشمند بود.

استاندار گلستان همچنین گفت: زندگی مسالمت آمیز همراه با وحدت در بین اقوام و مذاهب استان و تاکید معظم له به اهتمام این موضوع مهم در قالب امت اسلامی نشان از جایگاه ویژه گلستان در نزد مسوولان نظام دارد.

استاندار گلستان: وحدت، راهبرد عملی جمهوری اسلامی است

زنگانه اضافه کرد: وحدت اقوام و مذاهب یک اعتقاد عینی و واقعی در ایران اسلامی است.ا

ستاندار گلستان همچنین با اشاره به شعار امسال هفته وحدت یعتی وحدت امت اسلامی برای نجات غزه از چنگال رژیم صهیونیستی گفت: تحقق این شعار از واجبات امت اسلامی است.

زنگانه افزود: در چند سال اخیر و با همراهی نماینده ولی فقیه در گلستان، علمای شیعه و سنی بصیر و آگاه، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری و دیگر مدیران همه تلاش خود را برای تحقق وحدت و پیشرفت گلستان انجام دادیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار