اجرای تمهیدات ویژه ترافیکی، همزمان با آغاز سال تحصیلی در استان

رئیس پلیس راهور استان ایلام گفت : پلیس راهنمایی و رانندگی با بکارگیری توان صد درصدی تجهیزاتی، خودرویی، انسانی خود و با هماهنگی و تعامل دیگر سازمان‌ها و ارگان‌های دخیل در ترافیک نسبت به پوشش انضباطی، انتظامی و ترافیکی شهرها به ویژه مسیرهای پرتردد اقدام خواهد کرد.
کد خبر: ۱۱۸۵۱۷۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۹ 22 September 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ شاوردی بیان داشت :  تأمین ایمنی دانش‌آموزان به ویژه در مقاطع ابتدایی و راهنمایی، پوشش ترافیکی مدارس در حاشیه خیابان‌ها و آشنا کردن این قشر با علائم راهنمایی و رانندگی و اصول اولیه ایمنی عبور و مرور با همکاری و مشارکت مدیران مدارس و اولیای آنها از دیگر اهداف اجرای این طرح به شمار می‌رود.

وی افزود :  بر اساس قانون از تردد سرویس‌های مدارس بدون مجوز و همچنین بیش از ظرفیت مندرج در کارت خودرو جلوگیری و با رانندگان خاطی برخورد می‌شود.

سرهنگ شاوردی ادامه داد : خانواده‌ها بدون هماهنگی با مسئولان مدارس، رانندگان سرویسی را که فاقد مجوز در امر جابجایی دانش‌آموزان هستند به عنوان وسیله سرویس فرزند خود انتخاب نکنند.

وی تاکید کرد : خانواده‌ها برای جلوگیری از ایجاد ترافیک تا حد امکان از سرویس مدارس به جای استفاده از خودرو شخصی برای حمل و نقل فرزندان استفاده کنند./ع

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار