قصور شهرداری و راننده در حادثه مرگبار جاده لاکان:

بی‌توجهی راننده و نقص ایمنی جاده، عامل مرگ عابر ۵۱ ساله گیلانی

گروه استان‌ها-رئیس پلیس راهور گیلان گفت: در حادثه مرگ عابر ۵۱ ساله در جاده لاکان، خودروی سمند به دلیل بی‌توجهی به جلو و شهرداری رشت به دلیل ایمن‌سازی نکردن جاده هر دو مقصر شناخته شدند.
کد خبر: ۱۱۸۵۳۰۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۷ 23 September 2024

به گزارش «تابناک گیلان»، سرهنگ نصیریان در خصوص حادثه مرگبار جاده لاکان رشت که منجر به فوت یک زن ۵۱ ساله شد، اظهار داشت: خودروی سمند به دلیل بی‌توجهی به جلو و بی‌احتیاطی در رانندگی باعث برخورد با عابر شد.

 

رئیس پلیس راهور گیلان تصریح کرد: این عابر به دلیل شدت ضربه به لاین مخالف پرتاب و با خودروی پراید برخورد کرد که در نهایت بر اثر شدت جراحات در بیمارستان جان خود را از دست داد.

 

سرهنگ نصیریان افزود: علاوه بر راننده سمند، شهرداری رشت نیز به دلیل ایمن‌سازی نکردن جاده در این منطقه، ۵۰ درصد مسئولیت حادثه را بر عهده دارد.

 

وی تاکید کرد: نداشتن روشنایی مناسب، عدم نصب نیوجرسی جداکننده مسیرها، و نبود سرعت‌کاه در مناطق پرخطر، عوامل تأثیرگذار در این حادثه بوده‌اند.

 

سرهنگ نصیریان با اشاره بر قانون تبصره ۳ رسیدگی به حوادث رانندگی خاطرنشان کرد: عدم رعایت استانداردهای ایمنی جاده‌ای نقش مهمی در بروز چنین حوادثی دارد و لازم است اقدامات فوری برای افزایش ایمنی راه‌ها انجام شود.

 

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار