تجلیل تولیت حرم حضرت معصومه (س) از قهرمان پارالمپیک پاریس

گروه استان‌ها- تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) در دیدار روح الله رستمی قهرمان وزنه‌برداری پارالمپیک پاریس ضمن تقدیر از وی بر لزوم توجه بیشتر مسوولان به ورزشکاران پارالمپیکی تأکید کرد.
کد خبر: ۱۱۸۵۴۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۵ 24 September 2024

به گزارش تابناک قم به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، آیت‌الله سید محمد سعیدی در این دیدار در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت اظهار کرد: ورزشکارانی که در عرصه‌های مختلف با نماد دین اسلام به قهرمانی می‌رسند در حقیقت کار عبادی انجام می‌دهند.

وی افزود: انسان نباید در هیچ مرحله‌ای از زندگی ناامید شود چراکه ظرفیت و توانایی‌های انسان بسیار بالاتر از حد معمول است و توان انجام کار‌های بزرگ را دارد.

امام‌جمعه قم خاطرنشان کرد: بعضی از انسان‌ها حتی با جسم سالم منزوی می‌شوند، اما ورزشکاران پارالمپیکی ثابت کردند با جسم به‌ظاهر ناقص هم می‌توان کار‌های بزرگ انجام داد و موفقیت‌های بزرگی را کسب کرد.

سعیدی تأکید کرد: مسوولان باید بیشتر به فکر ورزشکاران پارالمپیکی باشند و امکانات لازم را برای این ورزشکاران فراهم کنند.

براساس این گزارش، در ابتدای این دیدار رستمی که عنوان خادمی حرم مطهر بانوی کرامت را نیز دارا است ضمن تشکر از پیام تولیت در خصوص قهرمانی خود گفت: تمام موفقیت‌هایم در عرصه فردی و اجتماعی و همچنین ورزشی را مدیون الطاف خاصه حضرت معصومه سلام‌الله‌علی‌ها می‌دانم و عنوان خادمی حضرت بزرگ‌ترین مدال افتخار است.

در پایان دیدار آیت‌الله سعیدی با اهدای لوح، نشان و انگشتر متبرک از این ورزشکار پارالمپیکی تجلیل کرد.

رستمی در پیکار‌های پاراوزنه‌برداری پاریس ۲۰۲۴، با مهار وزنه ۲۴۲ کیلوگرمی علاوه بر شکستن رکورد جهان و پارالمپیک به نشان طلا دست پیدا کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار