امام جمعه اهل سنت مسجد النبی بجنورد در گفتگو با تابناک:

سکوت در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی خیانت به اسلام است

گروه استان‌ها- امام جمعه اهل سنت مسجد النبی بجنورد گفت: ما از سران کشور های اسلامی می‌خواهیم به دستورات خداوند عمل نموده و در مقابل جبهه کفر که همان اسرائیل و آمریکا و شرکای آنها هستند، بایستند و از مردم مظلوم غزه و لبنان حمایت کنند که چرا سکوت به این جنایت بزرگترین خیانت به اسلام است.
کد خبر: ۱۱۸۵۵۱۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۴ 26 September 2024

بایرام گلدی آخوند نظری در گفت‌وگو با خبرنگار «تابناک خراسان شمالی»، به اشاره به خباثت رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان اظهار داشت: صهیونیست‌ها و به خصوص نتانیاهو باید بدانند که ترور و شهید نمودن مردم بی‌گناه و رهبران و بزرگان جبهه مقاومت هیچ خللی در اهداف و آرمان‌های مقاومت اسلامی ایجاد نخواهد کرد، بلکه مسلمانان جهان را بیدارتر نموده و مصمم تر از گذشته برای مقابله با این غده سرطانی تلاش خواهد نمود.

وی در ادامه به عملیات طوفان الاقصی اشاره کرد و افزود: عملیات طوفان الاقصی هیمنه پوشالی اسرائیل جنایتکار را برهم ریخت و ضعف آشکار این رژیم جعلی و منحوس را بر همگان آشکار ساخت. ادامه جنگ در غزه و حمله ناجوانمردانه و ترور سربازان و فرماندهان جبهه مقاومت نیز در راستای فریب افکار عمومی جهان برای قدرتمند نشان دادن اسرائیل است.

امام جمعه اهل سنت مسجد النبی(ص) بجنورد گفت: ما امروز شاهد هستیم که دیگر آن قدرت پوشالی صهیونیست‌ها از بین رفته و دیگر حتی مردمان همان رژیم هم اعتمادی به کابینه جنگ و قدرت تسلیحاتی آنها نداشته و روز به روز فلسطین اشغالی را به سمت کشورهای دیگر ترک می‌کنند.

گلدی آخوند نظری تصریح کرد: ما علمای اهل سنت خراسان شمالی ضمن محکوم نمودن این جنایات از مجامع بین المللی و به خصوص برخی کشورهای عربی می‌خواهیم سکوت خود را بشکنند زیرا همه سران جوامع اسلامی وظیفه شرعی دارند در مقابل اسرائیل با ایستند و جنایت های آنان را در عزه و لبنان محکوم کنند.

امام جمعه اهل سنت مسجد النبی(ص) بجنورد در پایان سکوت در مقابل جنایات این رژیم را بزرگترین خیانت به اسلام دانست و اظهار داشت: امروز فقط جمهوری اسلامی ایران به رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای و همچنین رهبر جبهه مقاومت سید حسن نصرالله در مقابل این غده سرطانی ایستاده‌اند و ما ازدیگر سران کشور های اسلامی می‌خواهیم به دستورات خداوند عمل نموده و در مقابل جبهه کفر که همان اسرائیل و آمریکا و شرکای آنها هستند، بایستند و از مردم مظلوم غزه و لبنان حمایت کنند که چرا سکوت به این جنایت بزرگترین خیانت به اسلام است.

انتهای پیام/ن

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار