4 مطالبه مردم از استاندار جدید کردستان

امام جمعه سنندج گفت: «عمل به وعده، صداقت در کار، امانتداری و انتخاب نظاره‌گر بر امورات» 4 خواسته و مطالبه مردم از استاندار کردستان است.
کد خبر: ۱۱۸۵۵۳۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۳ 26 September 2024

4 مطالبه مردم از استاندار جدید کردستان

به گزارش «تابناک کردستان»، ماموستا فایق رستمی ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان کردستان که در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری برگزار شد، با تبریک انتصاب استاندار جدید، از دولت بابت سپردن این مسئولیت به نیروی اهل‌سنت قدردانی کرد و خواستار تداوم این رویکرد امیدآفرین و وحدت‌بخش شد.

وی با ابراز خرسندی از اینکه اکنون بیش از هر زمان دیگری وحدت و انسجام در استان حاکم است، گفت: کردستان، یک استان غنی و پر از ظرفیت‌های متعدد است که در صورت توجه به پتانسیل‌های مغفول مانده می‌توان عقب‌ماندگی‌ها را جبران کرد.

امام جمعه سنندج با اشاره به اینکه به عنوان نمونه مرز بین‌المللی باشماق مریوان، معادن طلا و وجود دو مرز رسمی در صورت داشتن مدیریت درست، سبب توسعه و ترقی استان می‌شود، خاطر نشان کرد: در کنار همه ظرفیت‌ها، نیروی انسانی متخصص و توانمند در کردستان وجود دارد که می‌توان از آنان در مناصب مختلف استفاده کرد.

وی از استاندار جدید خواست که دنبال جذب سرمایه‌گذار و ایجاد کارخانجات مادر به منظور ایجاد اشتغال، جلوگیری از خام‌فروشی و هدررفت محصولات در استان باشد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: «عمل به وعده، صداقت در کار، امانتداری و انتخاب نظاره‌گر بر امورات» 4 خواسته و مطالبه مردم از استاندار کردستان است. گوش دادن به مشکلات و رسیدگی به مطالبات، ارتباط و تعامل، رفتن و توجه به مناطق حاشیه‌نشین از دیگر مطالبات اصلی مردمان این دیار است.

انتهای پیام/ن

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار