هشدار نماینده یزد در مجلس؛

یزد را درگیر بازی‌های سیاسی نکنید

گروه استان‌ها - نماینده مردم یزد با انتقاد از قطع مکرر برق کشاورزان و مشکلات سرمایه‌گذاری، تاکید کرد که استان یزد نباید درگیر حواشی سیاسی شود و ضرورت همکاری مدیران توانمند و بی‌طرف را برای پیشرفت استان گوشزد کرد.
کد خبر: ۱۱۸۵۵۴۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۱ 26 September 2024

به گزارش تابناک یزد، محمدصالح جوکار، نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی، در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان یزد، با اشاره به عملکرد دولت در سال‌های گذشته، تاکید کرد که ارائه گزارش‌های عملکرد باید با مقایسه نسبت به مدت مشابه سال قبل صورت گیرد و این گزارش‌ها تنها نباید به اعداد و آمار محدود شوند. وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلاتی که قطع برق برای کشاورزان یزدی به همراه داشت، اظهار داشت: قطعی برق در تابستان خسارات سنگینی به کشاورزان وارد کرده و نیاز است که میزان خسارات دقیق به مجلس گزارش شود.

جوکار همچنین از دولت خواست با استفاده از ظرفیت‌های داخلی استان و به‌ویژه انرژی‌های تجدیدپذیر مانند انرژی خورشیدی، راه‌حلی برای قطع مکرر برق چاه‌های کشاورزی بیابد. وی هشدار داد که اگر اقدامی جدی برای برطرف کردن ناترازی‌های برق صورت نگیرد، تابستان سال آینده نیز با مشکلات جدی مواجه خواهیم بود.

نماینده مردم یزد در بخش دیگری از سخنانش به لزوم خودکفایی واحدهای صنعتی در تامین برق خود اشاره کرد و از دولت خواست جلساتی را با صنایع برگزار کند تا بتواند از ظرفیت‌های آن‌ها در تامین انرژی استفاده کند.

وی همچنین به مسئله حساسیت‌های سیاسی در استان اشاره کرده و گفت: یزد نباید به عرصه‌ای برای حاشیه‌سازی‌های سیاسی تبدیل شود. به گفته جوکار، دخالت مسائل سیاسی بیشترین آسیب را به استان یزد وارد کرده و امیدوار است مدیران توانمند و شایسته‌ای به دور از نگاه‌های سیاسی در استان به کار گرفته شوند.

جوکار در پایان تاکید کرد که مدیران جدید نباید تلاش‌ها و دستاوردهای دولت‌های قبلی را زیر سوال ببرند و به‌جای انتقاد از گذشته، با عملکرد خود شایستگی‌شان را ثابت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار