شهادت سید حسن نصرالله بی انتقام نمی‌ماند

نماینده مردم شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی در گفت‌: شهادت سید حسن نصرالله داغ بزرگی است که بر پیکره جهان اسلام نشست و بی‌انتقام نخواهد ماند.
کد خبر: ۱۱۸۵۷۲۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۴ 29 September 2024

حجت الاسلام محمد میرزایی در گفتگو با خبرنگار تابناک در ارومیه ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان و تسلیت شهادت سید حسن نصرالله رهبر حزب الله لبنان، اظهار داشت: این جنایت بی‌پاسخ نمی‌ماند و جریان مقاومت قطعا انتقام می‌گیرند.

وی افزود: همان‌طور که در وعده صادق به امر مقام معظم رهبری انتقام خون شهدای ایران در حادثه کنسولگری گرفته شد، در این ضایعه بزرگ و دردناک نیز ایران ساکت نمانده و رژیم صهیونیستی را مجازات می‌کند.

نماینده مردم شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی گفت: محور مقاومت آبروی جهان اسلام است و از مسئولان نظامی توقع داریم این آبرو را حفظ کرده و انتقام سختی از این رژیم خونریز بگیرند.

وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس در جبهه حاضر بودم و امروز نیز اگر امام امت امر و اذن جهاد دهند حاضرم به جبهه رفته و از مرز‌های اعتقادی و وطنم دفاع کنم.

نماینده مردم شاهین‌دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بی‌کفایتی و انفعال برخی مسئولان و سران جهان اسلام سبب جری‌تر شدن دشمنان شده و آنان را نسبت به وقوع چنین جنایاتی حریص‌تر می‌کنند.

وی افزود: اگر دولت‌های جهان اسلام به فرموده امام راحل ولو به تظاهر ادعای قطع رابطه با غرب و آمریکا و تحریم فروش نفت به این کشور‌ها را کرده و از حالت انفعال خارج و فعالانه رفتار می‌کردند، امروز شاهد وقوع چنین جنایاتی در غزه و لبنان نبودیم.

نماینده مردم شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امکانات خوب خدادادی در اختیار مسلمانان است که می‌توانست اهرم فشار بر دشمن باشد، اما تاسفانه دیگر کشور‌ها با ایران برای شکست دادن این رژیم خونخوار همراه نشدند.

وی خاطرنشان کرد: در لبنان شیعه و سنی و مسیحی همه به وجود شهید سید حسن نصرالله افتخار می‌کردند، چرا که ایشان با مواضع صریح و شجاعانه‌شان به جهان اسلام عزت می‌بخشیدند.

حجت الاسلام میرزایی شرایط منطقه را پس از شهادت سید مقاومت پیچیده خواند و گفت: در چنین شرایطی همه ما باید گوش به فرمان ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه‌ای بوده و از فرمان ایشان تخطی نکنیم.

وی اعلام کرد: حوادث پیش آمده در غزه و لبنان و شرایط موجود این را نشان می‌دهد که ایران در آینده نزدیک وارد جنگ شود و باید برای مقابله با هر نوع اتفاقی آماده شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار