640 کیلوگرم مواد مخدر درمازندران کشف شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران از کشف 648 کیلو و 199 گرم مواد مخدر در یک ماهه گذشته در مازندران خبر داد.
کد خبر: ۱۱۹۵۵۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷ 28 October 2015

به گزارش تابناک مازندران از ساری به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس مازندران، سرهنگ علی‌رضا ثقفی اظهار داشت: به‌منظور برقراری امنیت اجتماعی و برخورد با قاچاقچیان و عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر در مازندران, اجرای چندین طرح اطلاعاتی و عملیاتی در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان‌های تابعه استان مازندران قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این طرح‌های مأموران در سطح استان موفق به کشف 648 کیلو و 199 گرم انواع مواد مخدر صنعتی و غیر صنعتی از عاملان افیونی در این استان شدند.

ثقفی تصریح کرد: در این عملیات‌ها 11 باند تهیه و توزیع مواد مخدر متلاشی و 760 نفر از عاملان افیونی دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران گفت: اگر به آثار زیانبار اعتیاد به مواد مخدر توجه کنیم، با این حقیقت بسیار تلخ روبرو می‌شویم که وقتی یک فرد به این مواد خطرناک و نابودکننده گرایش پیدا می‌کند، سموم خطرناک و کشنده حا صل از استعمال مواد، در اعماق وجود او تأثیر می‌گذارد، نشاط و شادابی را از او می‌گیرد و به دنبال آن احساس کفایت و امنیت در وی نابود می‌شود.

ثقفی خاطرنشان کرد: حس احترام به خود و اطرافیان در افراد معتاد بسیار کاهش می‌یابد و قدرت سازگاری به پایین‌ترین درجه خود سقوط می‌کند، تا جایی که دیگر قادر نخواهد بود درد نگرانی و احساس گناه را تحمل کرده و حالت یاس و ناامیدی ناشی از ناکامی به آنان دست می‌دهد که نتیجه آن از دست دادن قدرت به تعویق انداختن ارضای احتیاجات است.

وی گفت: افراد معتاد قادر نخواهند بود که برخی از واقعیت‌های تغییرپذیر را به نفع خود تغییر دهند و در دامی اسیر که پایانش مرگ و نابودی است پایانی که آغازگران آن دوستان دشمن صفت و پاهای بی‌مایه و سوداگران مرگ و جنایت و افراد سودجو بوده‌اند، سوداگران و جنایتکارانی که جز نفع خود به هیچ چیزی ایمان ندارند و همه چیز آنان در سود حاصل از تجارت مواد مخدر خلاصه می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار