فرماندار آبدانان گفت:

بکارگیری امکانات دستگاه ها برای برگزاری باشکوه انتخابات

همه مدیران ادارات و نهادهای دولتی باید امکانات و تجهیزات خود را به منظور برگزاری باشکوه انتخابات در اختیار مجریان قرار دهند.
کد خبر: ۱۱۹۸۳۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۹ 28 October 2015

به گزارش تابناک ایلام، فرماندار آبدانان گفت: همه مدیران ادارات و نهادهای دولتی باید امکانات و تجهیزات خود را به منظور برگزاری باشکوه انتخابات در اختیار مجریان قرار دهند.

مجید عسگری روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: موضوع انتخابات مهمترین جریان و رخداد سیاسی و اجتماعی سالجاری کشور است که اجرای منظم و با مشارکت بالای مردمی آن، باعث عزت و آبروی نظام می شود.
وی مردم را سرمایه ماندگار انقلاب عنوان کرد و افزود: همه مدیران نهادهای دولتی خدمتگزار مردم هستند و باید بکوشند از روش های مختلف نسبت به رفع نیازهای روزمره آنان اقدام کنند.
فرماندار آبدانان تاکید کرد: برابر قانون انتخابات تمامی ادارات دولتی و نهادهای انقلابی موظفند امکانات تدارکاتی و نیروهای انسانی خود را برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در اختیار مجریان قرار دهند.
عسگری مدیران را امانتدار مردم دانست و یادآور شد: هیچ مدیری مجاز نیست امکانات دولتی و وقت اداری را به نفع فرد یا گروه سیاسی خاصی بکارگیری کند.
وی اضافه کرد: اراده دولت بر اجرای سالم و بی طرفانه انتخابات است و با متخلفان در این مورد به شدت برخورد می شود.
دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری همزمان با سراسر کشور هفتم اسفند در استان ایلام برگزار می شود./ج

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار