تاثير عميق پيام ولايت به جوانان غربي

کد خبر: ۱۲۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۶ 27 January 2015
فرماندار کرج گفت: استکبار جهانی و در راس آن صهیونیست‌های کودک‌کش نمی‌خواهند پیام رهایی‌بخش اسلام به گوش جوانان برسد. 
محمدتقی ایرانی اظهار داشت: جهان امروز گرفتار شعارهای پوچ و بی‌معنی و حاکمیت تفکرات غلط مادی است و کشورهای استکباری می‌خواهند با استفاده از ابزارهای تبلیغاتی و رسانه‌ای خود، راه رسیدن پیام‌ رهایی‌بخش اسلام به جوامع مختلف را مسدود کنند. 
وی تصریح کرد: کشورهای زورگوی غربی به‌ویژه رژیم کودک‌کش و جنایت‌کار صهیونیستی، برای تامین منافع نامشروع و ظالمانه خود، نمی‌خواهند پیام رهایی‌بخش اسلام به گوش ملت‌های آزادی‌خواه به‌ویژه نسل جوان برسد. 
به گزارش فارس معاون استاندار البرز افزود: به همین دلیل است که می‌بینیم از هر حربه‌ای برای ترویج اسلام‌هراسی و شیعه‌هراسی استفاده کرده و حتی با وجود داعیه دفاع از حقوق بشر، از گروهک‌های منحرف تروریستی حمایت می‌کنند.
ایرانی گفت: آنها خوب می‌دانند که پیام دین مبین اسلام و اندیشه ناب پیامبر رحمت حضرت محمد مصطفی (ص) در دل‌ها و قلوب پاک و بی‌آلایش جوانان جای خود را باز کرده و اگر این اندیشه سراسری و جهانی شود، هرگز کشورهای استکباری توان تداوم سیاست‌های ظالمانه خود را نخواهند داشت. 
وی با اشاره به تلاش‌های علمای راستین اسلام به‌ویژه ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در جهت بصیرت‌افزایی افکار عمومی جهانی گفت: پیام رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی به جوانان غربی، همچون سد محکمی در برابر سیاست‌ اختناق و سرکوب کشورهای استکباری عمل کرد و توانست بخش مهمی از جوانان جهان به ویژه ساکنان اروپا و آمریکا را با واقعیت‌ها آشنا سازد. 
فرماندار کرج افزود: این پیام در حالی منتشر شد که استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌المللی از تمام توان خود برای سرکوب اندیشه‌های آزادی‌خواهانه و عدالت‌طلبانه استفاده کرده و نمی‌خواهند ملت‌ها راه تعالی و سعادت را بپیمایند.
ایرانی در پاسخ به این پرسش که وظیفه جهان اسلام در برابر توطئه‌های دشمنان برای تحقق پروژه اسلام‌هراسی چیست، گفت: امت اسلام باید با حفظ وحدت و همدلی زیر پرچمی که مقام عظمای ولایت برای آگاهی‌بخشی به جوانان جهان برافراشتند، حرکت کرده و اجازه ندهیم که غربی‌ها در تحقق اهداف شوم خود موفق شوند. 
وی در پایان اظهار داشت: برای رسیدن به این هدف باید از ابزارهای فرهنگی برای انتقال پیام رحمت و رافت اسلام به جهان به درستی استفاده کرده و اجازه ندهیم که غربی‌ها با تسلط بر این ابزارها، علیه جهان اسلام توطئه کنند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار