بوکس همدان درمسیرپیشرفت

رئیس هیات بوکس همدان گفت: تیم بوکس همدان در مسابقات قهرمانی کشور به اذعان کارشناسان و مربیان همدانی بهترین عملکرد را به نسبت 10 سال گذشته داشته است.
کد خبر: ۱۲۶۹۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳ 11 November 2015

رئیس هیات بوکس همدان گفت: تیم بوکس همدان در مسابقات قهرمانی کشور به اذعان کارشناسان و مربیان همدانی بهترین عملکرد را به نسبت 10 سال گذشته داشته است.


به گزارش ایرنا؛داوود دوامی  اظهار کرد: در 10 سال گذشته تنها چهار مدال در مسابقات قهرمانی کشور کسب کرده بودیم در حالیکه در مسابقات امسال که روز گذشته پایان یافت توانستیم دو مدال به دست آوریم.

وی بیان داشت: دستاورد مهم کسب شده از این مسابقات صعود 10 پله ای جایگاه بوکس استان همدان در رقابت های قهرمانی کشور بود ضمن اینکه توانستیم سهمیه بوکس استان را برای سال آینده به هفت نفر افزایش دهیم.

دوامی اضافه کرد: در مسابقات روز گذشته حایز دو مدال برنز شدیم که البته می توانست به طلا تبدیل شود.

وی افزود: میثم صادقی بوکسور وزن 49 کیلوگرم همدان در نیمه نهایی با وجود برتری مقابل حریف خود به دلیل شکاف ابرو اجازه ادامه بازی به او داده نشد تا در نهایت به مدال برنز بسنده کند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین مسعود خزایی در وزن 75 کیلیوگرم در حالیکه در مرحله نیمه نهایی به لحاظ امتیاز مقابل حریف تهرانی خود برابر بود اما با ناداوری بازنده اعلام شد تا او هم به مدال برنز برسد.

رئیس هیات بوکس همدان در ادامه گفت: عملکرد سایر بوکسورهای همدانی از جمله امین زیادی در وزن 81 کیلو گرم و سینا مغیاسی در وزن 91 کیلوگرم هم مطلوب بود و از آنها رضایت داشتیم.

وی افزود: تیم همدان در این دوره از مسابقات را سعید نوروزی و امید مرامی به عنوان مربی و سرپرستی محمد جلالی برعهده داشتند.

گقتنی است تیم همدان سال گذشته در جایگاه 27 کشور قرار داشت و امسال توانست با 10 پله صعود به رتبه هفدهم مسابقات دست یابد.

همدان در 10 سال اخیر حایز چهار مدال رنگارنگ شده بود اما امسال توانست دو مدال ارزشمند کسب کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار